2012.04.01.
11:15

Írta: Cervantes444

Fontos bejelenteni való

Sziasztok! Drága barátaim, nem volt véletlen, hogy szünetet tartottam.

Ahogy az se volt véletlen, hogy az új részben ezzel a pereskedéssel viccelődtem. Barátaim, az RTL klub beperelt az állandó rágalmazásért, a műsoruk és celebjeik szidalmazásáért, továbbá voltak olyan kedvesek és megmutogatták a blogomat pár "érintetnek" hogy minél többen pereljenek (ez kb. azt jelenti, hogy Lauren Faust, az új my Little Pony szerzője, vagy CM Punk, tud a blogom létezéséről és még ha nem is perelnek, nagyon-nagyon úgy néz ki, hogy ők is bíróság elé viszik az ügyet...pedig őket még csak nem is tüntettem fel negatív színekben...de mindegy, ilyen világban élünk.).

Szóval ezért kellett a szünet és ezért mondtam, hogy nem is akarom folytatni. Nagyon-nagyon úgy néz ki, hogy el fogom veszteni ezt a pert. Pedig én nem mondtam többet, csak az igazságot. Nem érzem magamat bűnösnek, mert kimondtam (pontosabban, leírtam) a gondolataimat a mocskos celeb világról. Talán én vagyok a hülye, hogy többre tartom a sportolókat, költőket, pankrátorokat, színészeket ezeknél a Villa majmoknál? Nem hiszem. Ez amúgy is egy ártalmatlan tréfa, paródia, sőt, valamilyen szinten ingyen reklám, nem tudom miért kell ennyire vérre menő hadjáratot indítani, mikor rajtam kívül mások is parodizálnak olykor-olykor sokkal durvábban és gusztustalanabbul.

Uff...jól esett ezt kiírni magamból. A pert nem tudjátok helyettem megnyerni, de kérnék egy apróságot, ami segíthet a helyzetemen, hogy tartsatok ki a blogért. Ezt a következő képen tudjátok megtenni: ránéztek a naptárra és meglesitek milyen nap van. Na, milyen nap van?

 

 

Persze, hogy április elseje :DDDD Azért remélem beetettelek ;) Ha ezt a bejegyzést elseje után olvasod, akkor bocsi ;) Hello!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dinkavilla.blog.hu/api/trackback/id/tr354353502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PhilipX 2012.04.01. 12:57:15

Egy pillanatra beszoptam :D
süti beállítások módosítása