2013.09.11.
20:50

Írta: Cervantes444

DINKA VILLA- a visszatérés

Hol volt a második évad? Miért nem indult el soha? Hova tűnt a blog, miért nem volt legalább, egy ,,bocs fiúk, de nem" poszt? Sokáig volt csönd és úgy véltem ideje megtörni.


Hol kezdjem? Annak idején útjára indult VOLNA a második évad és össze is gyűlt az új csapat. De sok apró tényező összessége miatt úgy döntöttem: nem csinálom tovább. Először is a videózás terén több volt a sikerélményem. Több ember talált rá a videóimra, mint a blogocskámra. Így amikor volt szabadidőm, inkább videóztam. Amúgy meg utólag már értem miért nem tudott a DV népszerű lenni soha. Rémisztő látni, mennyi elírást és helyesírási hibát vétettem, annak ellenére, hogy minden epizódot átolvastam még egyszer publikálás előtt. De ez másként lesz! A másik fontos oka, hogy a régi banda nagyon a szívemhez nőtt. Nem akartam csak úgy elhajítani a régi csapatot. tudom, hogy annak idején egy olvasói közeg megszavazta az új arcokat, de számomra fontos a régi csapat.

Azonban mostanában feljárok ide újból. Olvasgatom a régi bejegyzéseket és néhány poénon én nevetek. Ez egoista dolog nagyon, de néhány elfelejtett poén jóízű kacajt hozott létre. Elkezdtem javítgatni a régi részek hibáit (nem, nem értem a végére még, így 100% hogy te is találni fogsz nem egyet). A statisztikák pedig azt mutatják, hogy hébe-hóba jár erre 5-10, esetenként 20 emberke. A javítgatás és a statisztika visszahozta a kedvemet, folytatom a közeljövőben.

Viszont oly rég volt már ez az egész. Talán ezt a bejegyzést nem is ugyanazok olvassák, kik annak idején szavaztak az új csapat mellett. Talán a második csapat teljesen más összetételű lenne, vagy tán nem is létezne az új olvasók döntései alapján. Ezért (kicsit reménykedve felteszem a kérdést: örülnétek-e, ha inkább a régi csapattal csinálnám meg a folytatást, vagy ragaszkodnátok a második csapathoz és kapjanak-e ők is esélyt?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dinkavilla.blog.hu/api/trackback/id/tr905508012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása