2011.11.09.
20:49

Írta: Cervantes444

Előposzt- kis kedvcsináló a későbbiekre

Mivel a Villa még messze van (a nyereményjáték határideje miatt) ezért kitettem előételnek ezt az apróságot. Jó olvasgatást. Ne feledkezzetek meg a nyereményjátékunkról, melynek részleteit eggyel lejjebb olvashatjátok.

 

A villalakók majd, a Hiper-szuper-hűdetitkos-nyereményért küzdenek, melyet csak a győztes illet!  Ma a titok szobába hívtuk be őket, hogy megkérdezzük mit gondolnak a társaikról, kit tartanak erősnek, vagy veszélyesnek és miért ők fognak nyerni a villában?

 

Quagmire: Nos, Belle, Joy és Vadóc is fullos buksza. Lesz itt migiri parti. Csak ugye a választék kicsi. Se gáz, majd jól beosztom. Ez a Barney nevű fickó viszont rohadtul irritál.  Állandóan ugyanazokkal a dumákkal és mozzanatokkal szedi föl a csajokat, amíg én minden nőre külön-külön taktikát tervezek. Na jó elismerem, a legtöbb taktika igazából azt jelenti, hogy elkábítom a csajokat drogokkal. De ez már csak ilyen, migiri! Veszélyesnek nem tartok senkit, elég erős kifejezés lenne. Inkább úgy mondom esélyes. Öhm…ilyen Dr. Cox és CM Punk. Ők igazán erős egyéniségek. FreddyD cinikus humora is egész jó. Várj végig gondoltam, Joy a hatalmas nagy kannáival, na azok veszélyesek! Migiri!

Darnell: Na most untam meg! Hazamegyek rákot sütni!

 

F. Dani: A társaság nagyobbik fele idiótákból áll. Egy müzlit nem lehet normálisan megenni mellettük! Arról nem is beszélve, amikor ez ember origámizik. Vannak kivételek, de a többség az kretén.  Egytől-egyig (hebis) barmok. Nem is, birkák. Elég erőses uralkodik a birka szellem, amit az egyik csinál, azt csinálja a többi is. Azért vannak kivételek. Dr.Cox, Yoda vagy Ady, na velük lehet beszélni. Meg aztán Scorpionnal is egész jól ellehet lenni, ha ninja dolgokról beszélgetünk. A legerősebb játékos szerintem Dr.Cox, majd vele vigyázni kell. A győzelem szerintem az enyém lesz, hiszen én vagyok az egyetlen a villában, aki nem irritáló.

 

Belle: A póniról már tudjátok a véleményem…a többieket szeretem, a kedvencem Dr. Cox!

 

Dr. Cox: Bellet gyűlölöm a legjobban! Ha a butaság fájna, a földön kúszna és könyörögne, hogy „ölj meg, ölj meg!” De nem csak ő fusztrál. Idegesítő identitás számomra Gwendoline Quagmire, Burgeorgina, Daniella. És az összes nő a villában, ha lehet a nő szót gúnyolódás nélkül használni rájuk, egy Barbi baba. Persze, nem lenne teljes a babaház összképe, ha nem lenne itt egy póni is. Istenem, ki volt az a kretén aki össze válogatta a lakók listáját? Jobban végig gondolva gyűlölök mindenkit. Ha nem is mindenkit, a társaság háromnegyedét minimum. Ő felsége Joy-hercegnősbarbi és CM Pink, különösen veszélyesek. Mivel nekik nagy a szájuk, biztos visszamernek szólni és a nézők valamiért ezt élvezik. Ezért azon leszek, hogy őket, kettejüket, eltávolítsam. Utána pedig, hagyom, hogy a többiek széttépjék egymást.

 

Joy: Jaj bakker, Dr. Cox annyira idegesítő. Azt hiszi magáról, hogy olyan fenemód intelligens, de hé! Jobb, ha megnézi kivel húz ujjat, mielőtt beszól. Endre állandóan lopkodja a piáimat, meg a cigiket, azt mondta a Burgergő tette, de én tudom, hogy ő volt. Cm Punk és Goku viszont jó pasik, főleg mikor zuhanyoznak. Na igen, van két nőcsábászunk. Barney elég cuki, Glenn viszont… nem is tudom…fura. A csajokkal egész jól elvagyok, úgy tűnik, mindenki vette a lapot, hogy itt én vagyok a főnök!

 

Burgergő: Azt hittem ez más lesz, mint ami eddig volt a suliban. De nem! Itt is baseballütőkkel, hokiütőkkel és labdákkal vernek. Imádnak reggelente szívatni a többiek. Kit tartok erős játékosnak? Son-gokut, fekve kinyom 2000 kilót (nem is értem, hogy fért föl a rúdra). A legfélelmetesebb pedig az a póni!!!!

 

Hókuszpók: Na jól van mán-jól, van mán, jól van mán! Jaj de gyűlölöm ezeket az elvetemült lakótársakat! Az összes őrültnek néz, pedig én láttam, én tényleg láttam a törpöket! Miért nem hisz nekem senki? Az egyik lakótársunk egy… ilyen manó… vagy mi… de a törpökben nem hisznek! Nem értem ezt az elfuserált degenerált bandát. Hehehehehe! De abba biztos vagyok, hogy nagy előnyt jelent, hogy lebecsülik a tehetségemet! Gyere cicus, már tudom is, hogy mit csinálok…cicus? Ja igen, elkobozták a villába jövet. Mindegy, akkor is tudom, hogy mit csinálok, tudom, hogy mit csinálok! Hehehehehe!

 

CM Punk: Kit tartok veszélyesnek? Miért is tartanék bárkit veszélyesnek, mikor én vagyok a legjobb a villán belül és kívül is? Én vagyok a legjobb a világon! És pontosan ezért fogom megnyerni ezt az egészet. A nép engem akart, a nép megkapott engem és én leszek a némák hangja! Én azt adom, amit az emberek a legjobban akarnak: showműsort és ezért leszek én az abszolút favorit mindenki szemében. Dr Cox-ot sok lakótársunk tartja erős játékosnak. Mitől erősebb bármelyikünknél? Mitől nagyobb bárkinél is? Legfeljebb nagyobb paraszt! Az egyetlen dolog, amiben Perry jobb nálam, az a seggnyalás! Mit gondoltok, hogy végezte el az orvosit? És miért olyan rossz kedvű? Mert elfáradt a nyelve. Jut eszembe: Hello Colt Cabana, mit csinálsz?

 

Rainbow Dash: Hogy ki fog győzni? Természetesen én! Én vagyok a leggyorsabb, a legdinamikusabb, a legkitartóbb és a legcukibb. Ez egy verseny és én versenyt sose veszítek! Hátra kötött szárnyakkal is lealázok mindenkit! Arról nem is beszélve, hogy én vagyok az, aki a legtöbb szavazatot kapta mikor a villába költözött. Ami mellékesen 20%-al menőbb mióta bent vagyok. Bellett utálom, Burgergő meg állandóan sikítozik, mikor meglát. Nem tom miért. Biztos hülye.

 

Ady Endre: Utálom Yoj-t.. Valamiért a fejébe vette, hogy az összes cigi és pia az övé. Valamiért a fejébe vette, hogy az összes cigi és pia az övé. Mondjuk a hangulat se az igazi, úgy érzem magam, mintha újra a nagykárolyi piarista gimknáziumban lennék, de Jászi Oszkár nélkül. Knup MC és Dr. Xoc se a legjobb társaság, Pnup a fejébe vette, hogy az alkohol rossz, tegnap megpróbálta az egészet a lefolyóba önteni. Még egy ilyen idiótát. Még egy ilyen idiótát. Bosszúból az ő szobájában cigiztem. Xoc meg azt hiszi ő itt az alfahím. Engem még szerencsére tisztelget valamennyire, de nem nagyon kedvelem. Códav, annak ellenére, hogy mutáns, még egész normális, villa szinten. Elvadult tájon gázolok, az már egyszer biztos…

 

Son-Goku: Lippai Lászlóval, mi fergetegesen érezzük magunkat! Olyanok vagyunk, mint egy nagy család!

Lippai László: Itt szeretnélek emlékeztetni arra az apróságra, hogy ELRABOLTÁL!!!!!

Son-Goku: Ugyan-ugyan! CM Punkkal, Vadóccal, Scoprionnal egész jól megvagyok, de sokszor Yoda és Ady Endre szavai nem világosak nekem…Nincsen olyan, akit nem kedvelnék, de maragyon köztünk, Hókuszpók egy kicsit gyagyás.

Lippai László: Na mert te aztán….

 

Vadóc: Joy az elején nagyon idegesítő volt, de mostanság őt is megkedveltem, meg a másik két csajt is. A fiúkkal is jól elvagyok, főleg Gokuval, úgy érzem mindenkivel megtaláltam a közös hangot még Scorpionnal is. Kivéve Barneyval és Glennel, istenem az a két nyálcsorgató idióta egyszerűen kiborító. Akivel én vigyáznék, az Dani, FreddyD és Ady. Van egy olyan érzésem, hogy ők még veszélyesek lehetnek. Burgergőt meg sajnálom, amiért a többiek állandóan szívatják.

 

Yoda: Nem szabad lebecsülni senkinek sem az erejét. Igyekszem, hogy a villában ne legyen rajtam úrrá se a düh, se a félelem, mert ez mind-mind táplálja a sötét oldalt. Bár, villás barátaim elméje szintúgy sötét. De többségüket, valahogy mégis átjárja, az Erő. Viszont sok mindent, még én se értek. Például miért van Hókuszpók a titokszobában, mikor én beszélek?

Hókuszpók: Azért vagyok itt, mert meg akartam kérdezni, hogy Yoda, te tulajdon képen…mi a tököm vagy?

 

Scorpion: FINISH HIM!!!!!! TÜ-DÜ-DŰŰŰŰŰŰMMMM!!!!! Elnézést kérek a kirohanásért, elvonási tüneteim vannak. Már egy hete nem téptem ki senkinek se a gerincét és a producerek azt mondták, ha valamelyik lakótársam gerincét tépem ki, akkor retorzióban fogok részesülni. A hülye Burgeri meg folyton eloltja poroltóval a függönyt, mikor felgyújtom.

 

Barney: Öltözz valóságshowra, mert Barney bejutott és tarolt! Ismét tele pacsi, mindenkinek, aki segített! Rendesek vagytok. Ki a legerősebb? Én! Nincs hozzám méltó egyéniség a villában. Különösen erős ellenfelem nincs, nem véletlen vagyok én a „kegyelemdöfés” utolsóként jöttem, de elsőként távozom. Illetve ez nem igaz teljesen, hiszen bekerült közénk egy lúzer is, ó kérlek minek kellett csinálni egy totál vesztes kategóriát? De most komolyan! Quagmire meg jobb ha lehúzza a rolót, mert megjött a Barney expresz. Hölgyeim, apuci megérkezett!

 

FreddyD: Bekerültem? Persze, hogy bekerültem, mert ez egy k.va sz.r műsor! Minek tettek ki még egy szavazást az alkotók? Leplezzék, hogy nulla ötletük van és húzzák az időt? Mindegy, csodálatos. Igyekszem tartani magam a régi napirendemhez, továbbra is rendszeres reggeli program az aqua fitnes és az Akimbo harci aerobik. Muszáj a testet épségben tartani. Mi a véleményem a lakó társaimról? Pfű! Maradjunk annyiban, hogy olyan ez a banda, mintha a Lego Island-ből szabadult volna, nagyon betegek. De olyan kedvelhetően betegek.

 

Hamarosan jelentkezünk az első résszel (a nyereményjáték után). de remélem páran elmosolyodtak az íráson. Sziasztok!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dinkavilla.blog.hu/api/trackback/id/tr683366767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása