2011.10.21.
22:58

Írta: Cervantes444

A negyedik lakó

No fiúk lányok, eljött az idő. Megtudjuk, hogy ki lesz a Dinka Villa kemény legénye.

A győztes pedig nem más, mint Dr. Cox!

Stábunk mindegyik jelölttel készített egy nagyon rövid riportot. Először Sarge-al, ugyanis Ő az első, a Dinka Villa történelmében, aki szavazat szűz maradt.
Sarge: „Nincs itt semmi rejtély közlegény! Egyáltalán nem vagyok szomorú vagy csalódott, ugyanis tudom, hogy a kékek manipulálták a szavazást! Rohadt anyjukat!”

Stábunknak nem sikerült meggyőzni, hogy nem így van, úgyhogy a vele való riportot nem folytattuk. 

Aztán meglátogattuk a birodalmi nagylegényt, Darth Vadert.

Darth Vader: „Az egész birodalomban, mindenkit kényszeríttettem arra, hogy rám szavazzanak. Sajnos kiderült, hogy a földi Internet a mi csillagrendszerünkből nem elérhető. Ugyanis mi egy messzi-messzi galaxis vagyunk. De nem baj, megtudtam, hogy a lázadók között van a fiam. Alig várom már, hogy meglássam az arcát. Nagyot nézz majd biztos, hogy én vagyok a faterja. Hö-hö.” 

Riporter: „Narancs, mit gondolsz arról, hogy nem Te kerültél be a villába? „

Narancs: „Ki nem sz#rja le? Azt se tudom, hogy az mi a lóf&sz. Különben is, van nálad fű?„

Riporter: „Bocsi Narancs de én már tiszta vagyok.”

Ekkor Narancs, egyszerűen kidobta Riporterünket az utcára. Tettéhez a következő mondatot fűzte még hozzá:

Narancs: „Akkor takarodj innen a jó k#va anyádba! „

Végül eljutottunk Mr. Garrisonhoz is.

Mr. Garrison: „Hát értem jöttetek? Kalap úr! Ezek az emberek kedvesebbek, mint hittem!”

Riporter: „Hogy érti, hogy…”

Mr. Garrison: „Indulás előtt mindenki igyon egy kis kakaót!”

Riporter:” öhm...oké…kakaó…az jó.”

Mr. Garrison: „Kalap úrral egész nap erről beszélgettünk. Annyira jó, hogy ránk szavaztak a nézők. Fantasztikus Dinka Villásnak lenni.”

Riporter: „Mr. Garrison…nem maga nyert.”

Mr. Garrison: „Maga meg mi a tejbemártott lóf#szról beszél?”

Riporter: „A szavazást Dr. Cox nyerte.”

Mr. Garrison: „Dr. Cox? Akkor lósz#rt kaptok Ti, nem kakaót! Kifelé a házamból!”

Kalapúr: „Téged senki sem szeret!”

Mr. Garrison: „Kussoljál már, kérlek!”

Sajnáljuk Mr. Garrison. Majd legközelebb.

Végül Dr. Coxot is megkérdeztük, mit érez, hogy végre villalakó lehet.

Dr Cox: „Rengeteg kérdés merül föl bennem. Például kit kell azért megütnöm, mert ez megtörténhetett? De ez minden amerikai álma, nem igaz? Elvégre sikerült egy istenverte szavazáson legyőznöm egy asztmás kenyérpirítót, egy drogfüggő káromkodó szociópata szőrcsomót, egy bábbal beszélgető, tudathasadásos buzit és egy üldözés mániákus vörös félőrültet. És ha ez nem lenne elég, bekerültem egy villába. Egy villába, ahol össze leszek zárva egy körtefejű kefegéppel, egy tizenéves blogos kölökkel és egy agyatlan kamunővel, aki arra az egyszerű kérdésre se tud felelni, hogy milyen kint az idő és olyan egyszerű, mint a faék. És, ha jól értettem, Én csak a negyedik lakó vagyok és tizenöten leszünk. Ha, azóta a matematikai törvények nem változtak, ezek szerint még tizenegy fantasztikusan és csodálatraméltóan degenerált hülye fog majd beköltözni. És Én, ezekkel fogom eltölteni az időmet, ahelyett, hogy a fiammal lennék, nagyban szexelnék, vagy épp a sötét gyakornokokat kínoznám és szembesíteném azzal Őket, hogy még tacskók és semmit nem tudnak az életről. Aki nem érezte szavaimban a cinizmust, annak elárulom, hogy az első dolgom az lesz, hogy a lakótársaimnak beceneveket fogok osztogatni. Az egyetlen, akivel gondban vagyok, az Belle. Neki a Barbi lenne az ideális, mivel üresfejű és futószalagon gyártott nőszemély, de az már foglalt, úgyhogy valami kreatívat kell kitalálnom. Ó igen és a szavazók. Nem fogom megköszönni, hogy pokolra juttattak kollektívan. Viszont teszek egy ígéretet. Ha netán az Én kezem alatt szorulnak rá műtétre, borítékolhatok előre egy-két súlyos komplikációt.”

 

Lássuk a lakók reakcióit Cox érkezésére (a monológját persze, nem hallották).

 

Quagmire: Remélem ez a Dr. Cox egy nőgyógyász, mert akkor máris van közös témánk. Úgy ám! Vagy ügyvéd…mert az most nagyon kellene, egy lány azt hazudta magáról, hogy tizennyolc…pedig valójában csak tizenöt…lesz négy év múlva, szóval rohadtul kéne egy ügyvéd…

F. Dani: Hálát… adok… az égnek. Végre egy kis értelem költözik a villába! Ha engem is oltogat majd? Nem számít! A lényeg az, hogy nem egy szerencsétlen, idegesítő I.Q fighter.

Belle: Szerintem, ennek a Dr. Coxnak majd Én leszek a kedvence. Nagyon szimpatikus ember és mivel orvos, biztos törődik mások érzelmeivel.

 És ma megtudjátok mi lesz az ötödik kategória.

 

Szólj hozzá!

Címkék: beszavazás

A bejegyzés trackback címe:

https://dinkavilla.blog.hu/api/trackback/id/tr583321059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása