2011.10.21.
23:28

Írta: Cervantes444

A hetedik lakó

Lezárult a szavazás a hatedik kategóriában is. Most, a mamlaszokra lehetett szavazni. Atesz lett a sereghajtó, Ed és Rummy pedig Omlással osztozik az ezüstön. A villa mamlasza pedig nem lett más, mint Hókuszpók.

Szokásunkhoz híven a versenyzőket kérdésekkel akartuk bombázni.

Ateszt nem sikerült, ugyanis paintball puskával lövöldözött a művészetisekre.

 

Omlást sikerült elcsípnünk.

Riporter: Omlás, csalódott vagy, hogy nem kerültél be a villába?

Omlás: Hát…ja. De nincs gáz, mert elszívtam egy spanglit és máris kanálnak éreztem magamat.

Riporter: Ez esetben… köszönjük, a riportot inkább elnapoljuk.

Omlás: Jó…akkor Én megyek is haza.

Riporter: De Omlás…mi jöttünk ki hozzád. Te itt laksz.

Omlás: Ne b#ssz! Tényleg? De Én nem is vagyok…hol is vagyok?

 

Sajnáljuk Omlás, talán legközelebb.

 

Aztán felkerestük, Ed és Rummy párosát.

 

Rummy: Utálom a valóságshowokat! Tudod, hogy azok mik valójában? Négergyártó műsorok!

Ed: Hogy mi?

Rummy: Ne értsen félre senki, én nem a feketéket hívom így, nem vagyok rasszista, hanem a tudatlan f#szkópékat, akikből meggazdagodik a kurv# média. Tudjátok mi ez? Celebgyártó show! Ami csak arra jó, hogy alapanyagot gyűjtsenek a celeb használó műsoroknak, mint ezeknek a főzőcskés fosoknak például. De akárhogy is, a celebek legyártása degradálóan hat a társadalmi képre, és ez kurv#ra nem jó b&szdmeg!

Riporter: De…akkor miért jelentkeztetek?

Rummy: A nagyi azt mondta, ha valamit tönkre akarsz tenni, azt belülről kell tönkre tenned.

Ed: Zsír! Bölcs volt a vén k#rva.

Rummy:  A saját nagyanyádat vénezd le, jó?

Ed: Különben meg, totál máshogy látom ezt az egészet, mint te. A bulák csipázzák a sztárokat, vágod tesó? És aki bekerül egy ilyenbe, az sztár öcsém! Egy bunkó vagy, akit nem ismernek, elküldenek a picsßk a f@szba. Egy bunkó vagy, akit mindenki ismer, könyörögni fognak, hogy hagy pippancsanak le. Ha celeb leszel, rögtön húsz centivel nagyobb leszel a szemükben, vágjátok?

Rummy: Különben meg, lesz#rom! Ha a népnek inkább egy krumplis zsákban rohangáló vén csöves kell, aki manókat molesztál, akkor a Vakondtúrás…

Riporter: Bocsi, de Mókusfészek…

Rummy: Kuss legyen! Szóval az ilyenek inkább ne is szavazzanak rám!

Riporter: És…mit üzentek az olvasóknak?

Rummy: Szavazz még egyszer! Szavazz még egyszer, ha mersz, te f&szfej b#szdmeg! Szavazz még egyszer!

Sajnáljuk Ed és Rummy, talán legközelebb.

Most pedig hallgassuk meg Hókuszpókot.

Hókuszpók: Na jól van má’, na jól van má’, jól van már! Beköltözök abba a villába, ha már engem akar a nép. Jó lesz végre egy kis környezetváltozás. Nincsenek törpök, lesz angol WC, fürdőszoba, nincsenek törpök, lesz melegétel, nincsenek törpök és ami a legjobb, nincsenek törpök! Hallod ezt Sziámiáú? NINCSENEK TÖRPÖK! HŰHEHEHEHE! (csak a mama meg ne tudja!)

És most lássuk, mit mondtak a többiek a titokszobában.

Quagmire: Nos én… nem tudtam, hogy a csöveseknek is lesz kategóriája. 

F. Dani: Hm… vajon egy kóklervarázsló jó védelem-e az Akatsuki ellen? Pff… jobban végig gondolva, inkább hagyjuk.

Belle: Nos, a békából is herceg lett, mikor megcsókolták. Bár a béka legalább nézett is ki valahogy.

Dr. Cox: Bámulatosak ennek a műsornak a producerei. Úgy értem, mindig, amikor azt hiszem, nem lehet alulmúlni az előző kategóriát, Ők mindig előhúznak egy nyulat a kalapból. A nyúl alatt, egy bazi nagy, tetves, leprás, gusztustalan patkányra gondolok. Azt se nagyon értem, hogy ez az ember, hogy-hogy szabad és miért nem a kollégáim kezelik egy jóóóól eldugott intézetben. Egy biztos, ha kapunk is, Én nem adok neki drogokat! Foglalkozását tekintve pedig, a naplopó sarlatán lenne a legjobb leírás. Éljen a tudomány!

Joy: Hókuszpók? A tag, már annyira gáz, hogy az már cuki. Egyébként van egy bolond, öreg, macskás néni, a lakókocsi parkban. Lehet, összehozom vele!

Burgergő: nekem mindegy ki a mamlasz, csak ne Atesz legyen. Félek, hogy megint előjönne a „hidd el Burgergő, az élve temetés jó móka” dumájával. Így legalább nem fog halálra szívatni. Legalább is remélem. Ugye, így nem fog tudni Atesz szekálni. Ugye????

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: beszavazás

A bejegyzés trackback címe:

https://dinkavilla.blog.hu/api/trackback/id/tr883321111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása