2012.09.01.
12:05

Írta: Cervantes444

DINKA VILLA 2- A HARMADIK LAKÓ!

Leva: Újabb szavazásnak lett vége!

Rolla Papa: Ahogy mondod kollega! És ideje megtudnunk, ki lett a szerencsés hölgy, aki bekerül a villába!

Leva: És a szerencsés nem más…mint Kasumi!!!!! Gratulálunk neki! De hol a másik két díva?

Rolla Papa: Nos egy picit meséltem nekik a palotámról…és lehet, de csak lehet, hogy alkalmaztam őket és minden féle perverz embert elégítenek ki. De ez csak egy alternatíva! Semmi több!

Leva: Rolla Papa, te huncut! Akkor hallgassuk meg Kasumit, illetve a többieket, hogy mit gondolnak új lakótársukról.

 

Kasumi: Nagyon nagy megtiszteltetés a második széria első női tagjának lenni. Alig várom, hogy megismerjem a fiúkat!

 

Nero: Az új lakótársunk tiszteletére fel akartam gyújtani a villát, erre nem bekapcsolt az az átkozott tűzoltó berendezés?

 

Eustace: …Hát aztán? Buta liba! Még felöltözni sem tud rendesen! Kilóg mindene! Én se mutogatom mi van a lábam között, ő is öltözzön fel tisztességesen! Ejjj, buta ninja. Nem baj, jó lesz nekem a feleségem helyett. KASUMI! HOL VAN A REGGELIM????

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: beszavazás

A bejegyzés trackback címe:

https://dinkavilla.blog.hu/api/trackback/id/tr194745562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása