2012.02.13.
12:17

Írta: Cervantes444

Dinka Villa- rajongói kérdések

Dinka Villa titok szoba. Kérdeztetek, válaszolnak. Ma a Titok szobában az első kérdésekre felelnek a lakók.

Martin kérdése a villalakókhoz:

„Ki az a Villalakó, akit szívesen látnátok újra a villában?”

Quagmire:
Vadócot, Bellet. Rájöttem, hogy ilyen körülmények között, muszáj egy nőt többször is megmigirizni. Ja és Rainbow Dash.

 

Dr. Cox:

Martin fiam, te magadnál vagy, esetleg ittál? Minden egyes kiesővel úgy érzem, mintha húsz évvel fiatalodnék, az őszhajszálaim vissza kapnák színüket és a madarak újra csiripelnének! Soha de soha egyik villalakóval sem akarok többé találkozni! Senkit nem látnék szívesen, nemhogy a villában, hanem ezen az átkozott sárgolyón se.

 

Joy:

Punk. Most hogy elment, nincs aki beszóljon ennek a felfuvalkodott hólyagnak, persze úgy értem rajtam kívül. Most nevelhetem Perryt egyedül. És neki legalább lehetett stírölni a fenekét. Bakker mennyi gond szakadt hírtelen a nyakamba.

 

Burgergő:

Punk és Rainbow Dash, ők voltak azok, akik megértettek. Meg persze a Danihihhiiiii :(((((

 

Ady:

Háááát… az attól függ, ki hoz piát magával. 

 

Yoda:

Hm…jó kérdés ifjú padawan. Én Gokut és Hókuszpókot hiányolom. Nem volt alkalmunk közelebbről megismerni egymást, de biztos vagyok benne igen gazdag lett volna a tapasztalat csere.

 

Barney:

Hát én Barneyt várom vissza. Ja, hogy ő még bent van és ő annyira király, hogy senki se akarta kiszavazni a múltkor? Adj egy ötöst! Ugyan, Martin, tesó, kit érdekelnek a kint lévők, míg én bent vagyok?

 

FreddyD:

Én Scorpiont hiányolom. Szívesen rácsatlakoztatnék egy joystickot és elverném vele a többiek seggét.

 

PhilipX kérdése:

„Ki milyen tárgyat vinne egy lakatlan szigetre? Persze, csak egyet lehet.”

 

Quagmire:

Guminő.

 

Dr. Cox:

Egy távirányítót, ami a cápákat irányítja. Ha az egyik lakótársam megpróbálja megközelíteni a szigetet, bum, a cápák lecsapnak rá.

 

Joy:

Azt vinnék, amit minden igazi nő. Egy sokkolót.

 

Burgergő:

Fagyigépet!

 

Ady:

Na most a bennem élő költő vitatkozik a bennem élő alkesszel. Na jó, az alkotáshoz több tárgy is kellene (toll, papír stb.) ezért, egy hatalmas méretű abszintüveget hoznék magammal, ami tele van. De ha az alkohol tilos lenne (remélem nem), akkor viszont egy Arthur Rimbaud kötetet cipelnék magammal.

 

Yoda:

A fénykardomat két dolog miatt is. Az egyik ok, hogy szinte mindenre jó. Önvédelemre is alkalmas, vadászatra, fényt ad a sötétben, faraghatok vele, jelezhetek a lakatlan sziget felé tévedő repülőgépeknek és hajóknak és még sorolhatnám. A másik ok szintén nagyon egyszerű. Jediként ez az egyetlen egy tulajdonom, nincs is lehetőségem miből válogatni. Szóval, ha nem lenne ennyire praktikus, akkor is kénytelen lennék a fénykardommal beérni.

 

Barney:

Egy szigettünci csalogató sípot. Köztudott, hogy a lakatlan sziget sose lakatlan. Mindig van rajta egy bennszülött törzs, fejvadászokkal és dögös hulatáncosokkal. Na már most, egy ilyen síppal, az összes táncos lány belém habarodna, mint ahogy a nimfák a faunokba! Így nem csupán dögös csajok vennének körbe, de a törzs tiszteletbeli tagja is lennék, tehát a fejvadászok se fognak megenni. Tökéletes terv. Jobban végig gondolva, vihetnék egy jogart is. Hiszen én lennék az istenük. Barneyzmus!

 

FreddyD:

Hát lakatot. Oké, csak vicceltem. Valójában egy olyan játékot vinnék, amit a sorozat kapcsán bemutattam. Miért is? Ha én egy lakatlan szigetre kerülnék valaha is, akkor az azért lenne, mert minél messzebb akarok lenni a „civilizált” élettől. Ez a tárgy pedig emlékeztetne rá, ha visszavágyódnék, hogy milyen rossz is a civilizáció. De ha lehetne egyezkedni, hogy tárgy helyet személyt vigyek, akkor Freddynét vinném, Ő többet ér nekem akármelyik tárgynál.

 

Dávid több kérdést is föltett nekünk. Az első kérdés mindenkihez szól.

„Mi a kedvenc viseletetek? Az alábbiak kivételével: öltöny, óvszer, újrahasznosított piás üveg /alu doboz / hordó.”

 

Quagmire:

Bármilyen pilóta felszerelést örömmel hordok, imádom az egyenruhámat. Aztán a vörös ing, farmergatya kombó. Végül a BDSM-bőrfétish cuccok, na azok tutik!

 

Dr. Cox:

Az orvosi köpenyem. Tekintélyt és tiszteletet parancsol, jelzi a környezetnek, hogy ki a góré. Jelzés a kis taknyos gyerkőcöknek, „vigyázz hogy beszélsz velem, mert ha beszólsz, kikapcsolom a nagypapi gépét.”

 

Joy:

Kedvenc viseletem nincs, mert túl dögös vagyok és minden nagyon jól áll. Legyen az top, póló vagy bármi. Csak nagyi pulcsi ne legyen, azt nem bírom! Inkább színekben vagyok finnyás, szeretem a fehéret és a rózsaszínt.

 

Burgergő:

Én sportmelegítőkben érzem jól magam, nincs is jobb, mint egy kényelmes, sportos, melegítő felszerelés. Meg persze a nyuszis pizsamám, meg a Batman jelmezem.

 

Ady:

Hát, ha nem lehet se piás üveg se öltöny elég nehéz felelnem. Nos én a zakókért, mellényekért, nyakkendőkért, ingekért rajongok a legjobban. Számomra az elegancia fontos, főleg ha az ember kávéházban vagy kocsmában van. Ha valaki kotta részeg, öltözzön is ahhoz méltóan.

 

Yoda:

A jediköntösöm.

 

Barney:

Hogy nem lehet öltöny? Dávid, az öltöny nem csupán öltözék, érző lény, a te lelki társad, a mindig napra kész szárnysegéded. Az öltöny az apró kis cseresznye a fagylalt tetején, a só a levesben, a szín a virágon. Az öltöny világítótorony minden kis pipi számára. Jelzés a kicsi apakomplexusos cicáknak, „ne féljetek, megjött apuci”. Az öltöny a szürke hétköznapok fáradhatatlan hőse! A férfi legjobb barátja! De ha mindenképp mondanom kell valamit, akkor ádámkosztüm.

 

FreddyD:

A régi rossz pc játékos pólóim, maszkok, Hertha BSC sál. Ezek nélkül pucérnak érzem magam.

 

Dávid többi kérdése, kifejezetten Adyhoz szólt.

„Hogyan fogant az Elbocsátó, szép üzenet c. versed?
Quagmire és Barney már 2 áldozatot is szedett,
Dr Cox CM Punk távozásával akár át is veheti az uralmat a villában mint az első galaktikus tahó birodalom császára, az érdektelen érvelések sötét nagyura
már nem te vagy az egyedül 2xes párbaj győztes FreddyD-t pedig már 2x is megmolesztálta a villa mit szándékozol tenni h magadhoz ragadd az alfa hím szerepet és ezzel a győzelmet?
valamint 1 megjegyzés: A rapperek kora lejárt elérkezett a metálosok ideje!"

 


Ady:

Először is köszönöm Dávid, hogy két kérdéssel is megbombáztál engem. Ez nagyon jól esett, tényleg :)

Nos, akkor válaszolnék neked a kérdéseidre. Az „Elbocsátó, szép üzenet” jó sok sírás, veszekedés és piálás gyümölcse. Lédával már rég szakítanom kellett volna. Az a kapcsolat már nem szólt romantikáról, szerelemről. Léda egyre többet és többet akart. Kötődéseket, kompromisszumokat, ez nem nekem való. Hálás vagyok neki egyfelől azért, amit tett nekem, másrészről, mikor én elkezdtem igazán felnőni ő akkor kezdett el megöregedni. Nagy volt a korkülönbség és mindketten mást akartunk ettől a kapcsolattól. Veszekedés, veszekedés hátán. Inkább az anyám volt, mint a csajom. Valakinek ki kellett mondania az utolsó szót. Hát én tettem meg. Úgyhogy lantot ragadtam, lenyomtam egy abszintot és imádkoztam duende szelleméhez, hogy jöjjön az ihlet. És jött is. Tudom, talán keményen fogalmaztam benne és nem is gondoltam mindent komolyan. De muszáj volt, hiszen csak így értheti meg, hogy ennek a kapcsolatnak vége, ha egy kicsit megbántom. Tudom mit gondoltok rólam, versben szakítani kb. olyan volt akkoriban, mint manapság sms-ben. Persze, előbbihez kell némi tehetség és tudás, utóbbihoz meg elég egy mobil, de itt ugye a gesztuson van a hangsúly. De higgyétek el Adéllal…izé, bármint Lédával, nem lehet normálisan az ilyen dolgokat megbeszélni, mert hisztizik.

Hogy másik kérdésedre is választ adjak kedves Dávid: még nem tudom mit tegyek. Az a tervem egyelőre, hogy minél több versenyt megnyerek, ezzel a rajongók és a villa társak tiszteletét kivívom magamnak (meg persze a védettséget), másrészt megpróbálom a pián keresztül manipulálni a társaságot. Apró megjegyzésedből kiindulva pedig, lehet, hogy kipróbálom magamat más zenei stílusokban is.

 

Köszönjük a kérdéseket! Várjuk további kérdéseiteket erre a címre: dvjatek@citromail.hu

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: afterd

A bejegyzés trackback címe:

https://dinkavilla.blog.hu/api/trackback/id/tr64101165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása