2012.02.08.
20:24

Írta: Cervantes444

A nyolcadik távozó

Köszönök minden szavazatot! A szavazást ezennel lezártam!

A nyolcadik távozó, a chicagoi lázadó, a szókimondó pepsi barát, CM Punk. Isten veled haver!

 

Tehát a villában továbbra is versenyben van: Quagmire, Cox, Joy, Burgergő, Ady, Yoda, Barney, FreddyD.

Na most pedig lássuk, hogy miként is alakult a szavazás: Ejnye én arra számítottam, hogy az összes szavazatom az alteregóm, Yoda, Ady és Punk négyese fog osztozni. Ehhez képest Barney volt az egyetlen szavazat szűz. Sőt, nagy meglepetésemre, Quagmire alatt nagyon rezgett a léc. Ahogy Yoda alatt is. De végül a pankrátor távozott.

Sajnálom, hogy kiesett. De igazából a jelenlegi brancsból már csak egy ember van, akit szívesen kirúgnék a villából. A többi szívem csücske.

 

A poszt másik témája: volt egy másik szavazás, ahol a véleményeteket kérdeztem meg. Nos, erre 12 szavazat gyűlt össze, pont fele-fele arányban. Ráadásul én értelemszerűen a nemre szavaztam, hiszen én miért küldenék a villalakóknak kérdéseket. Szóval, mivel jelenleg fifti-fifti az arány, úgy döntöttem teszek egy próbát ezzel a levelezéssel.

 

A következő lesz a felállás: Kérdéseiteket, az alábbi címre küldhetitek: dvjatek@citromail.hu A kérdéseitekre a Titok szobában fognak válaszolni a kedves dinkák. De nem az epizódokban, hanem egy külön álló posztban. Küldhettek körkérdést és személyes kérdést egyaránt. Előbbit minden dinkának meg kell válaszolni, utóbbit, csak annak, akinek a kérdésed szól. Ha nem jelölöd meg a személyt, akinek küldöd a kérdést automatice körkérdésnek fogom kezelni.

Na legyetek jók, várom a kérdéseiteket.

Ui: Értelemszerűen csak a bent maradt lakók fognak válaszolni, tehát Hókuszpóknak, Punknak, Scorpionnak és a többieknek, ne tegyetek föl kérdéseket. Ez ugyanúgy vonatkozik azokra a visszatérő szereplőkre is, akik nem lakók (producer, tüntetők, stb.)

 

Sziasztok!

 

Szólj hozzá!

Címkék: kiesők

A bejegyzés trackback címe:

https://dinkavilla.blog.hu/api/trackback/id/tr44079685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása