2011.11.03.
20:00

Írta: Cervantes444

A tizenötödik lakó +meglepetés!

 

Forró a levegő a stúdióban. Vártuk egész héten a szavazatiatokat. Hogy ki az utolsó villalakó, ki a kegyelemdöfés? Lássuk csak Bree és Jess nem kapott egy szavazatot sem. Jess még mindig sír, Bree pedig fegyvert ragadott és elindult megkeresni a szavazókat.

 

A verseny Al és Barney között fog eldőlni.

Al Bundy: Nekem, győznöm kell! Egy Bundy, mindig diadalmat arat!

Barney: Kérlek Al, te csak egy cipőeladó vagy. Ki szavazna rád, mikor itt vagyok én?

Al Bundy: Ó bocsánat kis herceg! Elfelejtettem, hogy te is itt vagy. Amúgy te meg mivel foglalkozol?

Barney: Pff… kérlek!

 

A győztes pedig…

 

 

BARNEY!

 

Barney: EZAZ! Igen baby! Sikerült! Wú! Megmondtam, egy ostoba cipőeladó nem verhet ki a nyeregből, engem, Barney „Tökéletes” Stinsont. Köszönöm az összes tesónak! Telepacsi mindenkinek! Al, te pedig menj haza, éld a lúzer életed…

Al Bundy: Ne!!! Peg azt mondta, ha nem kerülök be este, szeretkeznem kell vele!

 

Producer: Ne aggódj Al, van még remény!

Barney: Ezt meg hogy érti? Én nyertem… vagy nem?

Producer: De igen Barney. De itt az ideje, hogy lerántsuk a leplet egy meglepetésről!

 

A szemfüles olvasók észre vehették, hogy minden második helyezetnek, azt mondtuk: sajnáljuk, majd legközelebb! És igen, eljött a várva várt legközelebb! A Dinka Villa kihirdet egy bónusz szavazást minden második helyezettel! Mivel a mamlasz kategóriában Rumyék párosa és Omlás együtt lettek másodikok, ezért 16 jelölt lesz. A tizenhat jelölt név szerint:
Rumli bátya, FreddyD, Jázmin hercegnő, Mr. Garrison, Nina Williams, Sp, Omlás, Ed és Rummy(ők ketten egynek számítanak!), The Undertaker, Pinkiepie, Kosztolányi Dezső, L, Batman, Vágó István, Lara Croft és végül, de nem legutolsó sorban, Al Bundy!

A szavazás győztese lecserélheti ezüst érméjét aranyra és csatlakozhat a lakókhoz, immáron tényleg, mint utolsó lakó!

 

Al Bundy: Egy biztos kis herceg! Ha én nyerek, pokollá teszem az életedet! Nyehehehe!

Barney: De ez nem igazság! Arról volt szó, hogy én vagyok az utolsó! És győztem! Ez átverés! Ez nagyon nem menő! Úgy érzem magamat, mint aki… mint aki nem vett fel öltönyt…

 

Christian: És velünk mi lesz?

Producer: veletek semmi, Ti hárman levagytok sz’va a tábláitokkal együtt!

Ám a szavazás nem csak a több jelölttől más, mint az eddigi beszavazások, a meglepetés szavazásnak vége lesz szombat 19:00-kor, szóval mindenki így készüljön! Az utolsó (igazi utolsó) lakó után pedig, a rajz-és photoshoppályázat részleteit (szabályok+nyeremény) ismertetem egy giga posztban!

Hajrá!

 

3 komment

Címkék: beszavazás

A bejegyzés trackback címe:

https://dinkavilla.blog.hu/api/trackback/id/tr603351361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alratar 2011.11.03. 21:35:38

Gyerünk emberek, ne hagyjátok cserben Al-t!
Ő lenne az egyik legnagyobb (ha nem a legnagyobb) arc a villában!

PhilipX 2011.11.03. 21:54:50

Én (bár L-re szavaztam, mert felületesen olvastam) azt mondom: egy az isten, FreddyD! Ez a név villáért kiált!

Cervantes444 2011.11.04. 20:23:31

Nagyon izgalmas kis versenynek nézünk elébe. Kíváncsi vagyok a győztesre :D
süti beállítások módosítása