2011.10.30.
22:30

Írta: Cervantes444

A tizennegyedik lakó! (technikai okok miatt korábban zártam)

Technikai okok és az események felpörgetése érdekében a szavazást lezárom, illetve hamarabb kiteszem a 15 kategória versenyzőit.

Stábunk próbált forgatni a negyvenhetes ügynökkel, de nem sikerült. Ellenben a kameramanunk, mintha megváltozott volna…mintha nem lett volna kopasz, mielőtt kimentünk volna a helyszínre.

Lara pedig, mint kiderült, Egyiptomba utazott így nem tudna beköltözni, ha megnyerné a szavazást. Sajnáljuk Lara, majd legközelebb.

 

A Dinka Villa lakói már alszanak. Kivéve Hókuszpók, aki folyóügyeit intézte. Már elfogadta, hogy Yoda és a törpök között nincsen rokoni kapcsolat (bár, még gyanakszik) és már nincs szüksége a nyugtatókra. Hókuszpók, hogy nyugtassa idegrendszerét, kiment egy kicsit a friss levegőre nézni a csillagokat. Ám ekkor egy láng jelent meg az udvar közepén, melyből aztán egy emberi alak lett.

 

Hókuszpók először megijedt és akkorát üvöltött, hogy mindenki felébredt a villában. A rejtélyes idegen közelebb lépett Hókuszpókhoz.

 Scorpion: GYERE IDEEEEE… hogy a keblemre ölelhesselek cimbora!

Hókuszpók: Könyörgöm, mond azt, hogy te csak a xanax mellékhatása vagy és nem a törpök egyik kis cimborája.

Scorpion: Hogy mi? Nem, nem vagyok én egyik se.

 

Ekkor a többiek is megérkeztek.

F.Dani: Úristen! Ez meg ki? Ninjának tűnik, de nem ismerem.

  Vadóc: Adjatok egy percet és a sz’rt is kiverem belőle!

Quagmire: Nekem is kiverhetnéd… úgy értem, Jézusom, egy idegen van az udvarunkon!

Yoda: Nyugodjon meg mindenki! Bizonyára nem ártó szándékkal jött közénk.

Scorpion: Ahogy Yoda mondja. Nem akarok én bántani senkit. Én az új lakótársatok vagyok, Hanzo Hasashi, vagy ahogy a rajongóim ismernek Scorpion. Én vagyok a villában a videojáték ikon!

Rainbow Dash: De az még csak most megy… nem?

Scorpion: Menjünk be, ott kényelembe helyezem magamat és elmagyarázok mindent.

 

Azzal bementek a villába, ahol a kanapékra elhelyezkedtek a srácok. Burgergő párnaként szolgált Scorpion számára, Belle pedig csinált egy kis esti nasit az új váratlanul jött lakótárs számára.

Scorpion: A DV szervezői végeztek néhány FATÁLIS hibát, ami megakadályozta volna a HIBÁTLAN GYŐZELMET, ami a nézetséget illeti, így KIVÉGEZTÉK a témát, hogy hamarabb elkezdődjön az utolsó beszavazás és előrébb kerüljön a nyereményjáték illetve a műsor is hamarabb kezdődjön el. És mivel 47-es nem akar a médiában szerepelni, Lara pedig küldetésen van, ráadásul kettejüknek együtt nincs annyi szavazatuk, mint nekem, úgy döntöttek a vezetők, hogy engem hamarabb küldenek be a villába és lezárják ezt az egészet.

Joy: Bakker, hogy miért nem szóltak…arra se volt időnk, hogy előre szétfikázunk a titok szobában. De ha így alakult, akkor üdv a körben! Egy fontos szabály: piákhoz nem nyúlhatsz!

Scorpion: Ne aggódj Joy, látom, hogy a piák Ady tulajdonát képviselik, most is ott iszik mögötted.

Joy: Ó a sz’rba! Endre cseszd meg, tűnés a piáimtól!

 

Szólj hozzá!

Címkék: beszavazás

A bejegyzés trackback címe:

https://dinkavilla.blog.hu/api/trackback/id/tr43341280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása