2011.10.26.
21:01

Írta: Cervantes444

A tizenharmadik lakó

Sziasztok! Sajnálom, hogy meg kell szegnem ígéretemet és egy nappal előbb lezárni ezt a kategóriát, de kiderült, hogy apró dolgaim miatt, se csütörtökön, se pénteken nem leszek gépközelben, így egy nappal előbb zárom be és hirdetem ki az újat.

 

Újabb szavazás zárult le, ezúttal a bölcsekre lehetett szavazni. És íme, Gandalf bronzérmes lett, Vágó úr a második és a győztes, egyúttal a villa legújabb lakója Yoda mester.

 

Riporterünk elkapta Gandalfot, amint épp egy kisebb társasággal vándorolt a mezőkön.

 

Riporter: Kérem Gandalf, volna ránk egy perce?

Gandalf: Sajnálom, de nem érek rá ilyen ostobaságokra. A gyűrűt el kell vinnünk a Végzet hegyéhez, hogy elpusztítsuk, és így Szauron erejét megsemmisítsük!

Riporter: Ja…az a gyűrű pusztító camping izé az ma van?

Gandalf: Persze, hogy ma van. Ez nem egy olyan dolog, ami rá ér. Mit gondolt mi ez itt mögöttem? Turistacsoport? Hát nem! Ők a gyűrű szövetsége!

Riporter: Úgy érti a két rocker, a metroszexuálissal, a vikinggel és a négy gyerekkel?

Gandalf: Ők nem gyerekek, hanem hobbitok, ő pedig nem viking, hanem Glóin király fia, Gimli és…

Riporter: Nem túl idősek önök a szerepjátékhoz?

 

Ez volt az a pont, amikor Gandalfnak elege lett a stábunkból, ezért megkérte Legolast, hogy lője le riporterünket. Aki hihetetlen reflexeinek köszönhetően a nyílvesszőt elkerülte… volna, ha egy ninja lenne, de mivel nem az, ezért megmurdelt szegény.

 

Szereztünk egy másik riportert, aki Vágó Istvánnal készített riportot.

 

Vágó István: Ez a Dinka Villa egy teljesen aberrált dolog! Még szerencse, hogy nem kerültem be. Azok, akik a lakótársaim lettek volna fiktív lények, illetve olyan személyek, akik már nem élnek. Azt hiszem a műsor producerei tudatlan, identitás zavarban szenvedő molylepkék lehetnek. Annyira szürreális, abszurd és gyerekes az egész. Amúgy meg Kalapács Józseffel épp most indítunk egy zenei műveltségre épülő kvíz műsort. A Címe: „Legyen Ön is szomorú milliomos” , egy ilyen vetélkedő mellett nincs időm ostobaságokra!

 

Sajnáljuk Vágó úr, talán legközelebb.

 

Rumli: No, én mondtam, hogy összeesküdtek a feketék a műsor ellen! Majom népség! Érdekes, hogy Fekete Dani bejutott, de fehér Gandalf nem? Mi ez mán ha nem rassztaizmus?

Riporter: Ez szép és jó Rumli, CSAK SENKI SE KÉRDEZETT! TŰNÉS HAZA!

 

Most pedig hallgassuk meg a bölcs Yoda mestert.

 

Yoda: Én úgy fogom föl, mint egy új kihívást, vagy próbatételt. Az Erő útja, mely végtelen, tudással van kikövezve, de vannak olyan tudások, melyeket csupán áldozatok útján ismerhetünk meg. Nekem most ezt az áldozatot kell meghoznom, hogy ezeken az új embereken keresztül, új tapasztalatokhoz jussak. Ki tudja? Tán valamelyikük még az Erő lényegét is megtudja érteni. Fő, a pozitív hozzá állás és a türelem.

Riporter:…he?…

Yoda: Látja? Pontosan ezért van az, hogy én a jedi tanács tagja vagyok, akit tisztelnek az emberek, maga pedig egy ilyen műsornak az alárendeltje. Persze félre ne értsen, én minden életet tisztelek, elméjének fényességétől függetlenül. Mert az életnél fontosabb és szebb dolog, nincs a galaxisban.

Riporter:…he?…

 

Igen az új riporterünk egy kissé (oké-oké, nagyon) hülye. Most pedig lássuk, mit szólnak a többiek új lakótársukhoz.

 

Quagmire: A jediket a világegyetem legbölcsebb elméi közé sorolják. De kérdeznék valamit. Bölcs dolog cölibátust fogadni? Úgy értem a szex a világ legjobb dolga! Mi van, ha az egyik jedinek, megtetszik egy lány és szexelni akar vele? Mi van, ha valamelyik gyerekeket, meg családot akar? Aztán persze bekattan, átáll a sötét oldalra és lemészárol mindenkit? Jaaa, hogy ez megtörtént. Egy pont a szexnek, jediknek nulla. Migiri!

 

F. Dani: Egyre több az értelmes alak a villában! És meg kell mondjam, Yoda jelleme egészen originál! Ő az abszolút valami az univerzumban. Legalábbis Füves Cs-nél ezerszer jobb. Alig várom már, hogy beszéljünk!

 

Belle: JAJ DE CUKIII!!!!

 

Dr. Cox: Segítsen Obi-wan Kenobi, ön Yoda utolsó reménye! Tényleg, én tisztelem a kis öreget, de egy percig nem fogja bírni e falak között, ugyanis nincs az a bölcsesség, vagy türelem, mely védőpajzsként szolgálna eme lélekromboló IQ fighter szörnyek ellen! Obi-wan, ne hagyd, hogy a producerek behozzák ide, mentsd meg, amíg megteheted! Én se leszek itt sokáig! Találtam egy lapátot, most ásóként használom, hogy kijussak innen! Már egész nagy a lyuk, amit ástam. Ég veletek!

 

Joy: Bakker, végre kaptunk egy kerti törpét! Sirály!

 

Burgergő: Yoda mester, pont olyan, mint Puha Szilárd tanár úr. Ő is folyton azt mondja: „tedd, vagy ne tedd, de ne próbáld!” kíváncsi vagyok, mennyire lesz velünk szigorú a mester. Remélem nem nagyon. Nem akarok egész nap úgy szaladgálni, hogy ő a hátamon van.

 

Hókuszpók:…
Nos igen, Hókuszpók nem tud nyilatkozni, mert mikor meglátta Yoda mestert, azt hitte Törpapa egyik felmenője az és jelenleg a nyugtatók hatása alatt van.

 

CM Punk: Yoda mestert én maximálisan tisztelem. Egy nagyon kedves történet jut eszembe róla. Hagy meséljek el egy személyes történetet Yoda mesterről…

Az üzenetet Vince McMahon kérésére cenzúráztuk.

CM Punk: de miért? Csak mert Vince egy…

Az üzenetet a Mikulás kérésére cenzúráztuk.

CM Punk: de srácok, most komolyan…

Az üzenetet cenzúráztuk, mivel nagyon unatkoztunk a stúdióban.

CM Punk: Szakadjatok meg! Megyek és csinálok inkább egy hóangyalt.

 

Rainbow Dash: A többiek egyáltalán nem tisztelik Yoda mestert! Ami hihetetlen. Itt volt egy nagy gödör az udvaron, egy lyuk, bármikor bele eshetett volna, de én, időben szóltam a producereknek és lebetonoztattam. Dr. Cox még sírt is örömében, biztos azért, mert büszke rám, amiért ilyen figyelmes voltam Yodával!

 

Ady Endre:

Te fényeken járó,
Gondokon áthágó
Te István, Te Vágó!
Még csak eddig van kész, de remélem tetszeni fog neki!

Producer: Azt ugye tudod, hogy Yoda nyerte meg a szavazást?

Ady Endre: Fenébe, akkor most írhatok másik ajándék verset… hm… mi rímmel arra, hogy Yoda?

 

Son-Goku: Jedi? Az….az olyan, mint a csillagharcos? Vagy nem?

 

Vadóc:  Yoda mestert ismerem Xavier professzor keze által. Néha szoktak telechatelni az elméjük segítségével. Tényleg nagyon bölcs és kedves teremtmény, szerintem ő lesz a Dinka Villa lelke… legalábbis a józan esze biztos ő lesz.

 

 

 

 

 

                       

 

Szólj hozzá!

Címkék: beszavazás

A bejegyzés trackback címe:

https://dinkavilla.blog.hu/api/trackback/id/tr993332271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása