2011.10.21.
23:03

Írta: Cervantes444

Az ötödik lakó

 

Dr. Cox: Köszönöm, hogy elhozott újonc a vesztőhelyemre és „segít beköltözni”. Így nem kell bajlódnom a kocsival. Most pedig indulok a Villába, ahol bizonytalan ideig idióták fognak körül venni, akiket gyűlölök… jobban végig gondolva semmi különbség nincs a kórház és a Villa között.

J.D.: Hát itt a búcsú ideje… mit szólna egy szerencseöleléshez?

Dr. Cox: Éppen haldoklok és maga még ilyenkor is képes belém rúgni egyet? Ezt még Öntől sem vártam volna Miley. Maga sír?

J.D: Nem uram…én bömbölök. Ne hagyjon itt, kérem! Olyan magányos lennék a maga szidalmai nélkül!

Dr. Cox: Na ez kínos…

 

És elértünk az ötödik szavazás végéhez. A legkevesebb szavazatot Ofélia kapta, utána jött Robin és Lady Gaga és a második Nina volt, alig egy szavazattal maradt le az első helyről. Az első és ezzel a Dinka Villa második női lakója ezennel Joy! Hatalmas tapsot neki!

 

 

Interjút csináltunk a kategória összes jelöltjével. Illetve, majdnem minddel, ugyanis Oféliának fontos öngyilkolni valója akadt. Meg amúgy is… Dánia hideg és messze van… nem megyünk ki egy olyan országba, ami messze van és még hideg is…

 


 

Lady Gaga a következőt üzente rajongóinak:

Gaga: Ne-ne-ne-nem baj pici szörnyecskéim! Így több időm marad készülni a koncertjeimre és az extrém ruháim kitervezésére. A következő ruhámat WC papírból és etióp kisgyerekekből fogom csinálni, hozzá illő bauxit kalappal és pávatoll csizmával. Pu-pu-puszi szörnyecskéim. Szeretlek Titeket!

 

Robint is meg akartuk kérdezni, de Ő nem akart velünk szóba állni. De poloskával sikerült lehallgatnunk egy baráti beszélgetését.

Robin: Nem értem, mi a gond velem? Én egy tökéletes Villalakó lettem volna. Nőies is vagyok, kemény is, szexi és provokatív.

Barney: Robin, egy fegyver mániákus, gyerekgyűlölő kanadai vagy, aki eladta lelkét egy… bocsánat kettő kritikán aluli, gagyi klipnek. Ezek után örülj, hogy szóba álltak veled és nem a „hülye liba” kategóriában jelöltek. Te jó ég! Az ilyen oltás még tőlem is ritka! Minden ilyen beszólás aranyat ér és ferge…most figyelj!…teges! Ki ad „leoltottam Robint” pacsit?

Ezután semmi érdemlegeset nem hallottunk… csupán azt, hogy Barney az életéért és az öltönye épségéért könyörgött.

Végül meglátogattuk Ninát is.

Nina: Én keményebb vagyok, mint a világ összes nője együtt véve. Szomorú vagyok, hogy ezek a lükék egy ilyen nőt választottak „kemény csajnak”. Most pedig megyek, kipucolom a távcsöves puskáimat. Az elnök nem hal meg magától.

Sajnáljuk Nina, majd legközelebb.

Végül a győztest Joyt szerettük volna faggatni, de a férje Darnell félrehívott minket egy útba eső bunkernél.

Darnell „Rákos” Turner: Ezt a bunkert azért építettem, hogy biztonságban legyünk a gyerekekkel és Teknős úrral, ha Joy vesztene esetleg és tombolva szétverné az egész lakókocsit.

Riporter: De hiszen…Joy nyerte meg a szavazást.

Darnell: Ez igaz, de most meg örömében ver szét mindent, így újra veszélybe kerültünk. Szóval itt vagyunk a bunkerben és várjuk, hogy kitombolja magát.

Joy: Ó A SZ”RBA! NYERTEM BAKKER, NYERTEM, MILLIÁRDOS CELEB LESZEK! BAKKER!

 

És persze a titok szobában megkérdeztük a többieket, mit gondolnak az új lakótársukról.

F. Dani: Jobban örültem volna, ha Nina vagy Robin kerül be hozzánk. Ezt a sötét némbert Quagmire két perc alatt az ujja köré csavarja…és éjszakákon keresztül fogja döngetni, és nem fogja hagyni aludni a többieket…már utálom ezt a Villát.

Belle: Joy úgy néz ki, mint egy hercegnő és a neve is olyan előkelő! Biztos udvarias, önzetlen,  kedves és illemtudó.

Dr. Cox: Akkor most elmondom a teóriámat, hogy hogyan szaporodnak a Barbiek. Vannak a Barbie katonák és van a Barbie királynő. Tudományos nevén: Joy. A királynő két dologtól különleges, az egyik, hogy sötétebb, mint az egész Barbie armada együtt véve. A másik, hogy Ő tojja a tojásokat, amiből pókszerű arctámadók jönnek ki. Ha egy ilyen megtámadja az embert, belepetézik a tüdejébe, és másnap átfúrja a mellkasát egy Barbie, aki megkoronázva az egészet, ellopja az illető hitelkártyáját is. Ez a nő olyan sötét, hogy ha beköltözik, kénytelenek lesznek zseblámpát adni a lakóknak, mert különben senki nem talál meg semmit ezen az Isten verte helyen. Illetve, ha egy héten egynél többször fogja használni azt a kifejezést, hogy bakker, élve fogom eltemetni…Hé, nem is olyan rossz ez a villa dolog. Én egészen élvezem. :)

Quagmire: MIGIRIMIGIRIMIGIRIMIGIRIMIGIRIMIGIRIMIGIRIMIGIRIMIGRIMIGIRIMIGIRIMIGIRIMIGIRI ÚGY ÁM!!!!!!!!!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: beszavazás

A bejegyzés trackback címe:

https://dinkavilla.blog.hu/api/trackback/id/tr433321070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása