2011.10.21.
23:53

Írta: Cervantes444

A tizenegyedik lakó

 

Újabb szavazás zárul le. Sajnos Kakuzu szavazatszűzen távozott, L lett a második és az első nem más, mint a harcművészetek és kame-hamek nagy mestere: Son-Goku.

 

 

Megkérdeztük a versenyzőket, mit éreznek.

Kakuzu: Engem rohadtul nem érdekel. Biztos nem lett volna benne semmi pénz.

 

L: Én pontosan erre a végkifejletre számítottam. Tisztában voltam a környék anime kultúrájával és a regionális népszerűséggel. Illetve tisztában vagyok a Mókusfészek olvasóinak összetételével is. Ergo én végig tudtam, hogy Goku lesz az első, én a második és Kakuzu a harmadik. Az lepett volna meg, ha nem így történt volna. Kiszámítható szavazás volt. Most pedig önök azt fogják mondani, hogy sajnáljuk, majd legközelebb. És Én eme mondat jelentésével tisztában vagyok, nem úgy, mint mások. És már alig várom. Az olvasóknak pedig, további jó szórakozást.

 

Hűha…L meglepett minket. És igen, tényleg azt írjuk: sajnáljuk L, majd legközelebb.

 

Goku pedig maximálisan lelkes volt a beköltözését illetően.  

Son-Goku: A sárkánylabdákat vihetem? A rizsgombócokat vihetem? A súlyzókat vihetem? A felhőmet vihetem? A magyar hangomat Lippai Lászlót vihetem?

Producer: nem, nem hozhatsz semmit, csak váltó ruhát.

Son-Goku: KAMEEEE-HAMEEEE…..

Producer: Jó rendben, hozhatsz mindent!

 

Most pedig lássuk, mit szólnak a lakók az új társukhoz.

Quagmire: Azt a jó migiri életbe! Ez a fickó étel helyett is szteroidot zabál, vagy mi a tosz? Remélem nem az a csajozós fajta, mindegy majd Punkkal gyúrunk… vagy inkább a lányokkal, migiri?!

F. Dani: Örülök, hogy nem Kakuzu jutott be…bár mondjuk a sorozatomban Gokut is parodizáltam, úgyhogy még ő is fejbe rúghat. Ó bazz, ez nem jó, nagyon nem, keresnem kell egy búvóhelyet.

Belle: Olyan kis cuki azzal a kócos hajával. Istenem, kis zabálni való!

Dr. Cox: Akkor most szembesítek mindenkit, a demokrácia gyengepontjával: ha sok hülye van, hülye döntés fog születni. És ez most meg is történt, gratulálok mindenkinek! Lehetőség lett volna, egy igazi hozzám méltó szellemi partnert beszavazni, DE NEEEEEM, ehelyett ez az izomagyú, gyermeki elmével rendelkező bumburnyák került be a villába. Kell szereznem egy másik kanalat.

Joy: Az ilyen férfiaktól mindig izzadok, mint kurv. A templomban. Óhhh bakker.

Darnell: Kicsim, még mindig Én vagyok az egyik operatőr!

Joy: És jól megy szivi?

Burgergő: Helyreált az erő és az egyensúly a villában. Jött egy művészetis, most jött egy sportos. Méghozzá micsoda sportos, nagyobb a bicepsze, mint a… nem tudom minél, de annál biztos nagyobb!

Hókuszpók: Azért a meséje elgondolkodtat a sárkánylabdákat illetően. Ha nekem lehetne egy kívánságom, azt kívánnám, hogy legyek ott Aprajafalván, és hagy zúzzam a törpöket, ameddig csak jól esik! Folyna az undorító kék testükből a gyönyörű vörös, vér! WEHEHEHEHEHE!!!!!!

 CM Punk: Szóval Son-Goku…egészen biztos vagyok benne, hogy Ő vagy John Cena, vagy Hulk Hogan rokona….

Rainbow Dash: OHMYGOSHOHMYGOSHOHMYGOSH!!!! Ő az Én példaképem…az egyik legalábbis! Alig várom, hogy megismerjem!

Ady Endre: Mi a… hát nem haza vitt az a k.rva taxi? HÁT NEM HAZA VITT AZ A K.RVA TAXI!!!!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: beszavazás

A bejegyzés trackback címe:

https://dinkavilla.blog.hu/api/trackback/id/tr13321147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása