2011.10.21.
22:25

Írta: Cervantes444

A második villa lakó és egy kis off

 

Fontos: mivel elég hosszúra sikeredett volna egy posztnak, az átláthatóság végett eggyel feljebb lehet megtekinteni a harmadik szavazás versenyzőit.

Hölgyeim, uraim. A szavazás lezárult. A negyedik Pama lett, a harmadik Áron, a második Freddy és az első (dobpergés) Dani.

Megkérdeztük Őket, mit gondolnak a szavazás eredményéről. Pam és Áron műholdon keresztül kapcsolódott be műsorunkba.

Pam: „Na sziasztok! Köszönöm mindazoknak, akik rám szavaztak. Az hogy nem kerültem be, nem keserít el, hiszen ez csak azt mutatja, hogy nem a Pama rajongók látogatják a Borzodú nevű blogot. Egyébként, akik meg nem rám szavaztak, azoknak csak annyit mondanék, hogy Csirke tudja hol laktok… felétek tart. És most nézem ezt a gyönyörű tájat itten. Sziasztok!”

Áron: „A rohadás! Hát nem értem a népeket, miért nem egy tapasztalt Médiaterroristát akarnak látni a TV-ben az emberek?! Mindegy, így legalább lesz elég időm tönkretenni Eda életét! Köszönök minden szavazatot. A Dinka Villához pedig, jó étvágyat kívánok! És aki nem szavazott vagy nem rám szavazott, annak meg a rohadt…” kapcsolat megszakítva.

A Rossz Pc guru, már otthonában fogadta riporterünket.

FreddyD: „Én abszolúte nem bánom, hogy így alakult. Szeretem a rajongókat, ugyanakkor jó, hogy végre van időm magamra. Több időm van a Blogolkodomra és több időm van Freddynére is. Ha újra netceleb lennék, rengeteg energiámat lekötném, amit nem akarok. Összességében gratulálok Daninak, hogy bekerült a Vakondtúrás nevű, blognak csúfolt izének a műsorába, kívánom, legyen boldog.

Riporter: Bocsáss meg Freddy, de mi ez a hang?

FreddyD: Ó, a szomszédom fia nekromantának tanul. A háziját csinálja és kreált pár zombit.

Riporter: Nem félsz Freddy?

FreddyD: Miért félnék? Van lépcsőm.”  

Sajnáljuk FreddyD. Talán majd legközelebb.

Bár senki sem kérdezte Rumli bátya is kommentálta az eseményeket.

Rumli: „Én megmondtam, összeesküdtek ellenem a gyapotszedők! Ki nem kerűlt bé a múltko’? Én! És most ki ment be? A fekete! Tudtam én, ellenem fordultak a fekák, de jön még csodálkozás, annyit ígérhetek!”
Daniért pedig egy régi ismerősét küldtük el. Épp most kopog be Dani ajtaján.  

Dani: Ki az? Te jó ég…te vagy az…Sasori mester?

Sasori: Igen Dani, Én vagyok. Azért jöttem, mert az Akatsuki megelégelte a tevékenységedet, miszerint egy rajzfilmben cikizel minket. Beadtuk a jelentkezésedet a Dinka Villába. És Dani, a nézők döntöttek… Beszavaztak.

Dani: Nem… nem… csak blöffölsz… inkább ölj meg, de nem megyek be! Nem akarom, hogy összezárjanak tizennégy kreténnel!

Sasori: Már késő. És személyesen Én foglak betenni a Villába.

Dani: Figyelj Sasori. Beszéljünk, mint… művész a művésszel! Mit szólnál, ha kapnál egy saját sorozatot? Nem először fordulna elő, hogy a legszürkébb karakter kapna külön szériát, gondolj csak a Cleveland showra!

Sasori: Sajnálom, de nincs üzlet. Azért nincs, mert a sorozatodban elárultad a legféltettebb titkomat… hogy félek a nőktől! Ezért bosszú jár!

Dani: Ne közelíts! Van nálam egy fél tégla és egy eper!

Sasori: Nem versz át. Az ott csak egy szamóca.

Dani: Nos igen…de…rettentő jó minőségű szamóca…kérsz esetleg?

Sasori: Elég volt a játékból! USGYIAVILLÁBA-NO-JUTSU!

Sasori különleges ninja tudásával Danit, a villába teleportálta.

Quagmire: Migiri mi újság haver?

Dani: NEEEEEE!!!!!!!!!!!

Off

 

Tyű! Mit mondhatnék, nagyon izgalmas beszavazáson vagyunk túl… nem úgy izgalmas, mint egy akció film, de Én végig izgultam, hogy ki fog győzni. Az első pár szavazatot Áron kapta és Ő vezetett az elején. Aztán kapott pár szavazatot Dani és Pama is. Furcsálltam, hogy Freddy egyet sem kapott, de úgy gondoltam nem is fognak sokan szavazni. Mekkorát tévedtem! Sok szavazat gyűlt össze a végére (negyven szavazat!). De ne ugorjunk előre, menjünk kronológiai sorrendben.

Aztán a semmiből előbújtak Dani rajongói és úgy lekörözte Památ és Áront, hogy csak lestem, hatalmas előnyre tett szert. Úgy gondoltam, oké ezt Dani nyerte. Ekkor volt már vagy három szavazat Freddynek is. Mivel úgy voltam vele, hogy ez a vége, elkezdtem Dani poénokon agyalni. És pár darab eszembe is jutott, mint például Rumli beszólása, vagy Sasori bosszúja. Persze nem csak ezek, hanem még sok más poén a későbbiekre. És ahogy teltek a napok mindenki egyre több szavazatott kapott. Különösen Freddy, aki egyszer csak utolsó helyről utolérte az első helyezettet. Utolsókból lesznek az elsők. Álló háború alakult ki, ugyanis 10-10 szavazatnál megállt az élet. Percenként nézegettem a szavazást. Semmi. Aztán végre jött egy, de az is Áronnak, az állóháború folytatódott. Kiírtam mindenhova, Twitterre, a blogra, hogy a fanok szervezzenek be plusz egy szavazatott, de semmi. Úgyhogy megkértem egy nagyon jó barátomat, döntsön Ő a kérdésben. Szíve szerint Pamára szavazott volna, de mivel Pama túlságosan lemaradt ahhoz, hogy első legyen, megígérte, hogy föláldozza a szavazatát, hogy elkerüljük a döntetlent. Megnézte az élmezőnyt, a két delikvens közül Freddy volt neki szimpatikusabb. Átvette a mester a vezetést kemény egy szavazattal. Na akkor elkezdtem Freddy poénokon gondolkodni és rájöttem, hogy ha Ő a villába kerül, lesz egy adum, amit bármikor kijátszhatok, ha úgy érzem (vagy azt jelzitek vissza), hogy laposodik a sorozat. Ebben az aduban az volt a legszebb, hogy csak némi átalakítás és bárkik lesznek a lakótársai, elsüthető ez a csodafegyver bármelyik részben.  Aztán már meg is volt a fejemben az ötlet, hogy hogyan is lesz kivitelezve, mi is lesz a csavar stb.

Kiírtam twitterre is, hogy most már nem fej-fej mellett haladnak versenyzőink. Már teljesen beleéltem magamat Freddy győzelmébe. Erre mi történt?

Mára…a semmiből…előjött 6 Akatsuki rajongó és egytől-egyig leadták a voksukat (plusz meg egy Áron szavazat is jött). Egész nap arra vártam, hogy szavazzon valaki, de nem történt meg. Erre meg , amint átveszi Freddy a vezetést újra megindulnak Dani rajongói. Szóval a semmiből előjött 6 rajongó az utolsó pillanatban (vagy valaki rájött, hogy manipulálja a szavazást, de remélem nem ez történt). Szóval a végkifejlett mégis az lett, hogy Dani kerül a villába.

 

Szeretném mindenkinek felhívni a figyelmét, hogy ez a szavazás nem arról szólt, hogy ki a legjobb (bár nyilván arra szavaztál, akit a legjobban szeretsz), hanem arról, hogy kikerüljön a villába! Tehát Dani mostantól egy sorozatnak az állandó szereplője, úgyhogy aki „csak a szavazás miatt jött eme porfészekbe” gondoljon bele, hogy a kedvencéről (jó esetben) hetente egyszer olvashat itt :)

 

És ezen túl, a már beszavazott Villalakók mindig kommentálni fogják az új lakótársukat. Úgyhogy hajrá!

utóirat: Sajna, most oroszországi és kanadai barátunk nem szavazott, viszont jött egy szavazat Szlovákiából. Üdvözlöm az illetőt!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dinkavilla.blog.hu/api/trackback/id/tr533321010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása