2011.10.21.
22:32

Írta: Cervantes444

A harmadik villalakó

Dani számára, hogy ne örüljön meg teljesen, biztosítottunk egy számítógépet, amin folytathatja az Egy Akatsukis életén való fabrikálást. Természetesen Internet kapcsolat nélkül.

Dani: Egy kis finomítás és kész is van… az új… epizód.

Quagmire: Mit csinálsz haver?

Dani: Ah…A sorozatom új részét rajzolom…

Quagmire: És segíthetek?

Dani: Nem, nem tudsz. Legfeljebb úgy tudnál, ha téged megrajzolnálak és Te lennél a saját szinkron hangod, de nincs az a jó Isten, hogy ez megtörténjen.

Quagmire: oké…de milyen sorozat is ez tulajdonképpen?

Dani: Egy anime Glenn…egy anime…

Quagmire: Zsír! Nem abban kufircolnak édi kis csajok szörnyekkel?

Dani: -_-…Az hentai…Quagmire.

Quagmire: Na igen, ezt mindig keverem. Pedig az a csaj tuti jól néz ki meztelenül!

Dani: Glenn…az ott Deidara…

Quagmire: Ne a nevét, a tel. számát mond a bulának!

Dani: Glenn…Deidara egy férfi…

Quagmire:  He! Na persze én meg szűz vagyok! Na később még röffenünk! Én mentem napozni. Migiri!

Dani: Nyugi Dani… nyugalom… nála idegesítőbb… csak nem fog jönni…

 

És lássuk most a szavazás eredményét. A győztes nem más, mint Belle! Gratulálunk neki!  

 

Riportert küldtünk Arielhez, ám riporterünk nem tudott vele elcsevegni semmiről, ugyanis éppen áruba bocsátotta hangszálait, a jelnyelvhez meg nem ért. Így riporterünk nem tudta meg, hogy Ariel mit érez.  

Aztán Jázminhoz ment a stáb. Jázmin azonban nem nagyon foglalkozott a riporterünkkel, a jelek szerint teljesen kiakadt azon, hogy Ő vesztett.

Sajnáljuk Jázmin, majd legközelebb.

És végül megkérdeztük Bellet, hogy mit érez.

Belle: El se hiszem, hogy győztem! Mon Dieu! Merci beaucoup mes amis! Nem is tudjátok milyen jól jött ez most. Így reklámozhatom apa találmányait. Amúgy is jó, ha most Szörnyetegtől egy kicsit külön leszünk, ugyanis vedlik és ilyenkor mindig ideges és duzzog.

 

Megkérdeztük a titokszobában az eddigi lakókat, mit szólnak ahhoz, hogy Belle beköltözik a villába.  

Dani: Hála istennek, hogy Őt szavazták be! Ariel ha jól tudom szingli, Jázminnak pedig egy vézna tolvaj srác a pasija. Bármelyikre pofátlanul rámászhatott volna Quagmire…és nem aludhattam volna az este. Így viszont, hogy az a csaj jön be, akinek egy szörny a hapsija…így van egy kis remény, hogy nyugodtan aludhatok, huncut hangok nélkül.  

Quagmire: Migiri úgy ám! Végre, csöcsök a villában! Hogy zavar-e, hogy egy szörny a pasija? Így ismertek Ti engem? Nem hiszem! Mind amellett a csaj francia ha értitek mire célzok…de nem most nyomulok rá. Megvárom, amíg minden cica beköltözik a villába. Mind Dani, mind Belle és a többi Dinka Villalakó is megtapasztalja majd, hogy Én vagyok a Dinka Villa Alekosza! Csak… azzal a különbséggel, hogy engem szeretnek az emberek… meg nem lesz idegesítő kamu házasságom, aminek két nap múlva nyoma se lesz… meg nem fognak semmit érő mondvacsinált média cikkek rólam megjelenni… meg az én nevemmel nem lehet hülye szójátékokat vívni… Mint például, milyen kosz? Alekosz…vagy balek és abból a Balekosz…de mindegy…mi is volt a téma?
Kameraman: Az hogy, jön egy csaj a villába.
Quagmire: MIGIRI!

 

Szólj hozzá!

Címkék: beszavazás

A bejegyzés trackback címe:

https://dinkavilla.blog.hu/api/trackback/id/tr123321020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása