2012.09.01.
11:16

Írta: Cervantes444

Rolla Papa IGAZ története

Azt hiszem még sose meséltem el a kedves olvasóknak, hogy Rolla papa honnan származik, ki ő és mit keres a műsorban.

 

Rolla Papa, bár furán hangozhat, egy élő ember, akárcsak Leva. No persze a való életben nem strici. Elmagyarázom: amikor még azt a websorozatot forgattuk, rengeteg gond merült fel. Ezekre most nem térnék ki. Lényeg az, hogy ezek miatt a gondok miatt elégé sután voltunk diszpózva, ergo ott töltöttük az egész napunkat, annak ellenére, hogy a tényleges forgatásunk alig volt félóra. És ebből még kevesebb volt az, ahol nem statiszták voltunk a statiszta hiány miatt. Mind ez ráadásul tavaly nyáron. A szabadidőnkben. Tehát: unatkoztunk! Na már most, egy dolgot tudnod kell a színészekről és a profi-birkózókról (pankrátorokról)… NE HAGYD ŐKET UNATKOZNI, KÜLÖNBEN SZÖRNYŰ DOLGOK FOGNAK TÖRTÉNNI!

 

Nos, Valkó Bence kollégám és én, az öltözőben voltunk (ami az AKG egyik osztályterme volt) és szórakoztattuk magunkat és a drága styliste kolleginákat. Majd Bence, talált egy szép, csillogó, giccses, lila zakót, amiről nem lehet nem stricire asszociálni. Bence hát fölpróbálta és pont a mérete volt. Majd fölvett pluszban egy napszemüveget és egy kalapot, majd föltette a kérdést: „Hol a kurvám?” Én pedig (miután kiröhögtem magamat) készségesen jelentkeztem, majd később minden kollégát beavattunk. Volt, akit örömlánynak neveztünk ki, volt, akit testőrnek. Sőt! Volt, aki az ajtó szerepét kapta. És mivel Bence Rolla szerepét játszotta, egyértelművé vált számunkra, hogy Bence strici alteregóját Rolla Papának kell neveznünk. Már csak a központ elnevezése hiányzott.

 

Nos, a Rolla papa Strici palotája már tőlem származik. Mivel én voltam Rolla Papa jobb keze, nekem kellett „fölvennem a telefont”. Azt persze nagyon snasz lett volna mondani, hogy Rolla Papa irodája, vagy Rolla Papa kuplerája. Ezért az első dolgot mondtam, ami eszembe jutott, ez volt a Rolla Papa strici palotája.

 

Ez a teljes története Rolla Papa születésének.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dinkavilla.blog.hu/api/trackback/id/tr944745485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása