2011.12.23.
17:49

Írta: Cervantes444

DINKA VILLA Karácsonyi Különki(ak)adás! (2)

 

5, Reszkessetek Danitól!

 

Hókuszpók:  Karácsony előtti reggelen történt, hogy a két testvérpár Dorka és Dani összeveszett.

Dorka: DANI!!!!

Dani: Mi van már?

Dorka: Elárulnád nekem kedves testvérkém, HOGY MIÉRT TETTEDD VISSZA AZ ÜRES TEJESDOBOZT A HŰTŐBE????

Dani: Mert tele volt a kuka!

Dorka: És hogy csináljak tej nélkül kókuszgolyót? He? Legalább szólhattál volna! Egész évben segítek neked szinkronizálni azt a hülyeséget, te meg arra se méltatsz, hogy „huuugi, elfogyooot a teeeej” és még neked áll följebb?!?!?!

Dani: Jó, tudod mit? Akkor itt van egy kis pénz, vegyél tejet, csak felejtsél már el.

Dorka: Oké…aprót kéred vissza?

Dani: Tarts meg az aprót, te mocskos állat.

Dorka: MI???

Dani: Semmi.

Hókuszpók:  Dani duzzogva feküdt le aludni. Mielőtt lehunyta volna szemeit azt kívánta: bárcsak egyedül lennék karácsonykor! És mikor Dani kinyitotta a szemeit, nem talált senkit.

Dani: Dorka??? Dorka?????? Egyedül vagyok itthon…Dorka eltünt…SZABAD VAGYOK! SZABAD VAGYOK!

Hókuszpók:  Ezt követően Dani boldogan elkezdett mosakodni.

Dani: Lássuk csak… lezuhanyoztam, szappannal megmostam minden porcikámat, különösen ügyelve a testnyílásokra, megmostam a lábujjaim között is és a köldökömet is, idéztem Macaulay Culkintól és megborotválkoztam, most pedig arcszeszt fogok az arcomra kenni, amiről még a hülye is tudja, hogy csíp. Oké hogy csíp, de ennyire? WHÁÁÁÁÁÁÁÁÁŐÁÁ!

Hókuszpók:  De ahogy telt az idő, Dani rájött, hogy hiányzik neki Dorka. Rájött, hogy szerette és hiba volt azt kívánni, hogy tűnjön el. Hisz egyedül mégse ünnep az ünnep. Ekkor egy szán parkolt Dani házának tetején és két Mikulásruhás fickót látott.

Dani: Te jó ég! Ezek biztos betörők! Megtudták, hogy egyedül vagyok itthon és elakarják vinni az értékeinket. Szerencsére felkészültem ilyen helyzetekre is!

Hókuszpók:  Pedig a két idegen, csupán tartozott a Mikulásnak.

Barney: Oké Glenn… elárulnád, miért kell nekünk ilyen ruhákban bohóckodnunk?

Quagmire: Mert megdugtam a Mikulás lányát és az öreg csak így hajlandó levenni a rosszgyerekek listájáról.

Barney: Éééés én mit keresek itt?

Quagmire: Emlékszel, amikor egymás szárnysegédei voltunk „iiiiismered barneyt, iiiismered Glennt” játszva?

Barney: Igen.

Quagmire: Sikerült bemutatnod engem a Miki lányának.

Barney: Ne ba…az a dögös csaj az ő lánya?

Quagmire: Igen. Ergo ez a te hibád is, szóval ezért ráncigáltalak el ide. Lássuk csak, elméletileg ez lesz Feketéék lakása. Fekete Dorka és Fekete Dani. Jól van, készítsd elő az ajándékaikat,  addig én lecsusszanok a kéményen.

Hókuszpók:  De másodperceken belül Glenn sikítva ki is mászott a kéményből.

Barney: Mi történt?

Quagmire: Az a kis rohadék! Begyújtott alám!

Dani: Rohadt betörők, sose fogtok élve elkapni!

Barney: Biztos csak megijedt, menjünk a főbejáraton, hogy lássa, nem vagyunk betörők.

 Hókuszpók:  Quagmire és Barney próbáltak felmenni a lépcsőn, de hihetetlenül csúszott, amikor végre sikerült felérniük és megfogni a kilincseket, megrázta őket az áram.

Dani: Halál a betörőkre!

Barney: Ez mekkora köcsög!

Quagmire: Látod? Én mondtam! De átveszi az ajándékát és boldog lesz, ha bele dögli kis!

Barney: Próbáljuk meg két oldalról. Én bemegyek a hátsókijáraton te mássz be a földszinti ablakon!

Quagmire: Rendben!

Hókuszpók:  Quagmire, megpróbálta az ablakot. Körülnézett, nem látott egy csapdát sem. De amikor bemászott rálépett egy éles tárgyra az egyik lábával, majd egy görkorcsolyára a másik lábával és beletenyerelt egy csomó törött díszre. Barney pedig a hátsó bejáraton próbálkozott. De a kilincs beindított egy lángszórót és lepörkölte Barney fejét. Sikított, majd eloltotta a lángokat a hó segítségével.

Barney: Legalább a hajam túlélte.

Quagmire: Nem élte túl, kopasz vagy.

Barney: MI?????

Dani: Hé, köcsög ezred! Itt vagyok a lépcső tetején!

Barney: Az a mocsok!

Quagmire: Kapjuk el!

Dani: Reszkessetek betörők!

Hókuszpók: Majd Dani, egy madzagra kötött vödröt indított feléjük. De a vödör megállt, pont pár centivel az orruk előtt.

Barney: Még szerencse, hogy nem talált el minket.

Quagmire: Ja, betörhette volna az orrunkat, az pedig nagyon nem lett volna migiri!

Vödör: Ez a vödör 3 másodperc múlva, megsemmisíti önmagát… 3…2…1…

Hókuszpók: És a két perverz humorzsák csupa festék lett. Danit végig kergették az egész házon.

Barney: Elfogytak a csapdáid Dani!

Quagmire: Nincs hova bújnod!

Hókuszpók: Ám ekkor hirtelen, valaki fejbe vágta őket egy hólapáttal. Ez a valaki Renegade nevü pankrátor volt, a HCW-ből.

Dani: De…miért mentettél meg?

Renegade: Nem téged akartalak megmenteni, csak Németh Nyiba Sándort.

Dani: A magyar olimpikont és költőt?

Renegade: Igen. Mer’?

Dani: Ő nincs itt. És ebből kifolyólag nem is volt veszélyben.

Renegade: Ó…akkor te is kapsz egyet és ezt a Jack Danielst elviszem. MUHAHAHAHA

Dani: Ne már!

Hókuszpók: Pillanatokkal később Dani fájó fejjel ébredett, mellette a két betörő.

Quagmire: Add föl! Mostmár nem tehetsz semmit!

Dani: Kivéve, hogy pszichopata arcot vágok és megnyomom ezt a piros gombot!

Hókuszpók: Majd a ház felrobbant. Szerencsére ők hárman túlélték.

Dorka: Itt meg mi a Peinnek a pélója történt? DÁNIEL!!! MI LETT A HÁZZAL!!!

Dani: Te itt vagy?

Dorka: Miért, hol máshol lennék?

Dani: Azt hittem elvesztél, mint szürke Hidan a ködben.

Dorka: Csak rum aromát vettem a kókuszgolyókhoz. Mi lett a házzal?

Dani: Vicces sztori… két télapóra azt hittem, hogy izé… betörők és egy icike-picikét felrobbantottam a házat.

Dorka: MIT TETTÉL?

Dani: Jól van na! Nem volt időm gondolkodni!

Dorka: De házakat robbangatni az persze volt te szerencsétlen?!

Quagmire: De fura, hogy a végén Dani szívta meg. Mondjuk megérdemelte…

Barney: Ez hihetetlen…egy karácsonyi különkiadásban mi ketten nem szexelünk senkivel?

Quagmire: Ja ez engem is dühí…úristen a szán! Basszus kigyulladt a szarvasokkal együtt! A PICS’BA!

 

VÉGE

 

Hókuszpók: Igazi finálé volt a végén! Most pedig következzen egy történet, ahol egy szegény férfinak kell válaszút elé néznie.

 

 

5, FreddyD- Melyiket a kilenc dinka közül?

 

Hókuszpók: Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy szegény ember, akit FreddyDnek hívtak. És neki volt egy FreddyD-né nevű asszonykája, aki minden évben megajándékozta őt egy szép gyermekkel.

FreddyD: Azt a rohadt! És pont ennek a mesének vagyok a főszereplője? A franc enné meg.

Hókuszpók:  Folyton azt kérdezte FreddyD mester: mikor lesz már vége? Egyszer vége is lett, ugyanis az asszonyka meghalt.

FreddyD: Nincs csajom, de van kilenc gyerekem. Nagyon jó….Na mindegy…játékot vegyenek! Játékot tessék, videojátékot! Nem értem, miért nem kell ez senkinek…

Son-Goku: Mert a városkánkban senkinek sincs se számítógépe, se konzolja apa.

FreddyD: Takarodj a szobádba!

Son-Goku: De apa, nincs szobám, egyikünknek sincs, hiszen szegények vagyunk, emlékszel.

FreddyD: Még feleselsz is büdös kölök? Takarodj a szekrénybe!

Hókuszpók:  A szegény család fölött lakott egy gazdag nemes úr, Honti György…játszotta volna el ezt a szerepet, de azt mondta a Dinka Villa egy szar és nem adja hozzá a nevét, ezért Ady Endre lesz az, mivel ő úgyis Villa lakó. Endre nagyon magányos volt, egész életében két társa volt, a cigi és a pia. Kilenc szobája volt neki, az egyikben aludt, a másikban evett, a harmadikban írt, negyedikben lerészegedett, az ötödikben józanodott….a másik hármat senki se tudta megmondani mire használja…mivel józanúl még ő maga se volt még ott.

FreddyD: Drága gyerekeim…nos én popcornt akartam vacsorára csinálni…de üres volt a zacskó…nem volt benne kukorica…újra pedig nem volt pénzünk, úgyhogy a szomszéd nénitől kértem egy kis krumplipürét karácsonyra. Boldog karácsonyt gyerekek!

Joy:  Köszönjük apa! Énekeljünk karácsonyi dalokat! Ó Tanenbaum, Ó tanenbaum…

Dr. Cox: Én tudok jobbat! Hull a pelyhes fehér hó, jöjj el kedves Télapó!

CM Punk: Várj Perry én is tudok egyet! Suttog a fenyves Burgergő, Télapó is már eljő…

Hókuszpók:  A sok dalt fönt Endre is meghallotta. Először nyugtatókkal és piákkal próbálta leterelni a figyelmét, de ez eredménytelen volt. Így hát lement a szegény családhoz. Pontosabban…részegen legurult hozzájuk a lépcsőn.

Ady: Ó a pi…há…itt vagyok. Hol vagyok?

FreddyD: Ó nagyságos úr! Minek köszönhetjük a látogatását?

Ady: No ide figyeljél…te bohócképű…adjad mán ide az egyik kölködet! Neked isss jó mer’ izé…kevesebb éhes szájad lesz, meg annak az egynek is jó. Én iskoláztatom, ruháztatom, elverem ha rosszalkodik, aranyélete lesz annak a kölködnek. Sőt, aranyere is lesz, ha sokat erőlködik. Mit mondasz fiú, de hozzá teszem, nekem fiú kölök kéne…

FreddyD: Nagyságos úr. Lássuk. Ő itt Perry. Oda adnám a nagyságos úrnak, derék fiú. De csupa jó jegye van, igazi él tanuló. Orvos lesz belőle. Remek élete lesz így is. Hát miért adnám oda pont őt? Aztán Itt van a kicsi Phill, aki Punknak hívja magát. De ő anti-alkesz, nem illenek össze az úrral. Itt van a három lányom, Belle, Joy és Dash…bár nem értem két embernek, hogy lehet egy póni a gyereke, itt ki lóg a lóláb.

Rainbow Dash: Apa! Ne a nagyságos úr előtt!

FreddyD: De ugye ők se mehetnek, hiszen azt mondta mindenképp fiút szeretne. Itt van Goku fiam is, de őt nem adhatom oda. Hiszen ő volt az anyjuknak a kedvence. És itt van a pici Yoda, ilyen kicsi gyereket nem adhatok oda az úrnak, hiszen nem is ért hozzá. Végül itt van utoljára Danika…Ő tehetséges rajzoló, nagy jövő előtt áll, fölösleges lenne őt is a nagyságos úrra bízni. Nem tudok dönteni. Na gyerekek, döntsetek ti, ki akar menni az úrral?

Son-Goku: Én!

FreddyD: NEM MEHETSZ! BÜNTETÉSBEN VAGY!

Hókuszpók:  A gyerekek válaszul megölelték az apukájukat.

FreddyD: Látja-é Ady nagyság? Nem akarnak önnel menni a gyerekek.

Ady: No bazz, há’ ezér’ jöttem le? Mindegy, itt van száz pengő, ha kussolnak a gyerekei! De hogy jutok vissza? Hiszen kettőig se láttok úgy berúgtam!

Hókuszpók:  Azzal Ady Endre fölment. Freddy csendre intette a gyerekeit.

CM Punk: Apa, elfelejtetted megemlíteni Gergőt.

FreddyD: Tényleg, Gergőke, hol vagy?

Hókuszpók:  Ekkor vették észre, hogy Gergő bezabálta az összes krumplipürét.

Burgergő: Hámpfhzgzgmmmhámpfhámpfhámpf…(azt próbálja teli szájjal elmagyarázni, hogy nem ő volt, hanem az UFOK)

Hókuszpók:  Ekkor Freddy megragadta Burgergőt és fölcsörtetett Adyhoz.

FreddyD: Itt a pénzed! Inkább énekeljenek a gyerekeim! Ezt a rohadékot meg itt hagyom, legyen ez a kilenc közül!

Burgergő: Apa ne! Most mit csinálunk Endre bácsi?

Ady: Nem tudom, mert nagyon kész voltam, mikor ezt az ötletet kitaláltam és…szóval nem tudom.

Hókuszpók:  FreddyD később könyvet írt a történetükről és annyira meggazdagodtak, hogy minden karácsonyuk onnantól kezdve gyönyörűen telt. Ady Endre és Burgergő pedig azóta is azon gondolkozik, hogy mi legyen.

 

VÉGE

 

Hókuszpók:  A következő, és egyben utolsó mesénk Hókuszgrincsről szól aki…aki én vagyok, Jézus, át kell öltöznöm!

Ady: Akkor…ebben az esetben…az utolsó mesét elmesélem én.

 

7, Hókuszgrincs, aki ellopta a karácsonyt!

 

Ady: Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy csodálatos kisváros, ahol a karácsony volt a legfontosabb és legkedveltebb ünnep. Imádták mind, kivéve egy zöld, szőrös, csúf varázsló, Hókuszgrincs.

Hókuszgrincs:  Fúj, de gyűlölöm a karácsonyt! A szeretet ünnepe nem más, mint a bárgyúság Mekkája, undorító! Valamit, tennem kéne ezzel a karácsonyi őrülettel. Megvan! Zseniális tervet eszeltem ki! MUHAHAHAHA, ellopom a karácsonyt!

Ady: Hókuszgrincs megvárta, míg a Télapó elhozza az ajándékokat. Majd Mikulás ruhát öltött magára és egy állszánon elrabolta az összes karácsonyfát és díszt és zsákjába rejtett, minden ajándékot. Az egyik házban azonban felébresztette az ott lakó „kisfiút”.

Son-Goku: Télapó, mit csinálsz?

Hókuszgrincs:  Ó, hát én? Én csak… öhm… ez a karácsonyfa sorozat hibás és elviszem megjavítatni.

Son-Goku: Hihetetlen! Az első karácsonyomon találkoztam a Télapóval!

Hókuszgrincs:  Várj…neked ez az első karácsonyod?

Son-Goku: Igen, mert a sárkánylabdák gyűjtése és az idegenekkel való harc, annyira lefoglalt, hogy nem volt időm sose megünnepelni a karácsonyt.

Ady: Hókuszgrincsnek bűntudata támadt, de folytatta hadjáratát a karácsony ellen. Reggelre az egész város felhördült, hogy hova tűntek az ajándékok. Valaki arra gyanakodott, hogy idén is Bill Goldberg volt a Mikulás és bezúzott mindent, amit talált. Mindenki keseredett, kivéve Goku, aki felment a hegyekbe meglátogatni a Hókuszgrincset.

Hókuszgrincs:  Ki csönget ilyenkor? Te? Nem én voltam, ne üss meg!

Son-Goku: Nem akarlak megütni. Csak egy ajándékot hoztam neked!

Hókuszgrincs:  Én…én még sose kaptam ajándékot senkitől…

Son-Goku: Tudom…ezért gondoltam, hogy jól esne.

Hókuszgrincs:  BAKKER! Egy ilyen gesztus, az előbbi beszólásod és a hat általam elmesélt történet után, hogy várhatják el tőlem, hogy eljátszam a Grincset? FIGYELEM MINDENKI! GYŰLÖLÖM A JÓSÁGOT ÉS A SZERETETET, DE IMÁDOM A KARÁCSONYT!

Ady: Hókuszgrincs visszaadta az ajándékokat és a fákat és idén először, együtt ünnepelt a városka lakóival.

 

VÉGE

 

A DiNKA VILLA LAKÓI, EZENNEL BOLDOG KARÁCSONYT, BOLDOG HANUKÁT ÉS BÉKÉS ÚJESZTENDŐT KÍVÁNNAK AZ OLVASÓKNAK ÉS SZERETTEIKNEK. KELLEMES ÜNNEPEKET SRÁCOK!

 

Christian: Mi kimaradtunk a karácsonyi részből?

Pókember: Valahogy előre éreztem…

Twillight: Ezt az igazságtalanságot…

Dr. Cox:  Hé, ti hárman! Azt beszéltük a srácokkal, hogy egyszer van karácsony és…egye fene csak ma este, de tényleg csak ma este, bejöhettek a villába!

Christian, Pókember, Twillight: TÉNYLEG???

Dr. Cox:  Na tünés befelé!

Christian: köszönjük Perry! Köszönjük!

 

Szóval még egyszer: Boldog karácsonyt! :)

 

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://dinkavilla.blog.hu/api/trackback/id/tr643491556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása