2012.02.05.
11:46

Írta: Cervantes444

8.rész utórengése (ha nem olvastad még a nyolcadikat, menj lejjebb egy kicsit)

 

Na sziasztok.

A legutóbbi részben történt egy s más, amit azt hiszem tisztázni, kell. Ez a tisztázandó rész Danihoz kapcsolódik. Miért is az lett a vége, ami? Nos, eredetileg Danit is megkérdeztem, hogy bent akar-e maradni, vagy írjam ki, csak aztán az idő szorított. Valahogy meg döntenem kellett. És azon az állásponton voltam, hogy erre biztos nem számít senki. Nos, ma láttam, hogy sokan a Naruto-Kun-on keresztül találtak rá az oldalra. Meglepődtem, hiszen nekem az 1AÉ-n kívül semmi közöm a mangához (úgy értve, mint rajongó) gondoltam körülnézek, hogy a linkem hogy került oda. És látom  GepgurU kommentjét: „Hú de megijedtem. Olvasom a Dinka Villát (http://dinkavilla.blog.hu/) ahol Dani, mint szereplő a semmiből kijelenti, hogy törli a blogát, Burgergő értelmet a fejébe, majd a rész végén beugrik a lávába. Ellenőrzés, blog törölve. Háá?

Azért megnyugodtam, hogy csak pihensz egyet. Burgergő nagyon befosatott. Jó pihenést és trollok kíméljenek a való életben.”

WHAT? Nos, utána olvastam és láttam, hogy Dani tényleg csak pihenni ment, nem pedig befejezte. Ó a hülye fejemet! Azoknak, akikre én hoztam a szívbajt, tartozok egy magyarázattal: én eleve először azt tapasztaltam, hogy a blog eltűnt. Ekkor még nem kombináltam, úgy voltam vele, ez lehet átköltözés miatt, hacker troll, vagy balesett (véletlen törlés) miatt. De utána olvasom az FB-n , hogy Dani befejezi a sorozatot és ne faggassuk, hogy de folytassa, üzeni a rajongóknak. WHAT? NEEE! NEEEEEE!!!!! Annyi hülyeség van a világon és olyan kevés a jó, erre meg pont egy jó dolognak van vége? Hát ezért írtam azt, amit írtam ezért lett ez a vége. Azoktól, akiket én ijesztettem meg szeretnék bocsánatot kérni. Illetve Danitól is, mivel nem vártam meg a válaszát a folytatást illetően. Azért döntöttem így, hogy biztos ne érezze, hogy még egy helyen cseszegetik, továbbá (mint fentebb is írtam) erre csak nem gondol senki, hogy az egyik Dinka távozik. A vicc az egészben, hogy nekem így is ez az egyik legkedvesebb részem lett, élveztem az alkotását.

Dani rajongói ne csüggedjenek! Ez a Dinka Villa, a legabszurdabb tahóságshow! Ha Ady itt lehet a villában, Dani is visszatérhet bármikor. DE, hogy vissza tér-e és ha igen akkor mikor és milyen formában, az még a jövő zenéje! Egy biztos: nem a következő részben. Minden más kérdéses.

 És most a visszaszavazásról: úgy gondoltam, ha már Danit pofátlanul kiírtam (és mint olvashatjátok, már ez se biztos, de pszt! ;)  ) visszarakok egy másik villanyalót. Lássuk ki mennyi szavazatot kapott.

 

Belle- Ez barátok között is zéró szavazat. Meglepő? Nem! Belle-t valóban antipatikus figurának állítottam be és mikor a leges-legelső kíváncsiságból kiírt szavazást kiraktam, hogy az első három kiesett közül kit sajnáltok a legjobban, ő már akkor is nulla szavazatot kapott. Erre számítottam és ezt is kaptam.

Hókuszpók- Két olyan ember volt, akit jó magam szívesen láttam volna viszont, ez Scorpion és Hókuszpók. És szomorúan tapasztaltam, hogy Hóki, csak két szavazatot kapott. Abból is az egyik az enyém. Igen, most én is szavaztam méghozzá rá. Kiaknázatlan karakternek tartom. Már akkor se számítottam a kiesésére, mikor párbajozni küldtem Gokuval. Ezek szerint sajna nektek nem jön be annyira, kár.

Vadóc- én mindig úgy gondoltam, hogy Vadóc az a karakter, akit nem is tudtam volna kihasználni. Nem is nagyon volt jelenete. Azonban most kapott egy szavazatot. Ez az egy szavazat is egy kellemes meglepetés volt nekem.

Scorpion- Nem kapott egy szavazatot sem? WHAT? Nem is tudom, visszaolvasva a jeleneteit, szerintem ő volt azon kevés karakterek egyike, aki mindig tényleg humoros volt. Legalábbis én eddig azt hittem. De ezek szerint nem. Meglepődtem ezen.

Son-Goku: Őszinte leszek, szerintem Kakuzu és L sokkal érdekesebb fazon. Eleve, ha bent van Dani és bent van egy Akatsuki tag, az vezethet némi konfliktushoz, arról nem is beszélve, hogy a pénzéhség egy mindig jó tulajdonság a gonosz karaktereknek a komédiákban. L pedig az éles eszével, a fura görcsös ülésével, karikás szemeivel, édesség mániájával és furcsa telefon tartásával a poénok aranybányája lehetett volna. Goku eleve csak azért volt benne, mert az volt hazánk első igazán ismert animéje (a Sailor Moon mellett). Azon, hogy most nem kapott szavazatot, nem lepődtem meg.

Rainbow Dash- Ő kapott négyet is. Ezen meglepődtem. Mondanám, hogy sok brony olvassa a blogot, de akkor  nem is került volna ki. Ráadásul a negatív kritikák oka anno a póni miatt volt. Többek között. Így most boldogan de értetlenül állok azelőtt, hogy Rainbow ezüstérmes. Vajon mivel vívta ki a szimpátiát?

FreddyD- Igen, igen, ő a győztes! Gratulálunk neki. Azért lehetett számítani arra, hogy ő fog nyerni. Hiszen ő volt az a Dinka, akinek alig 2 szavazaton múlott a bent maradása. De akkor is, 18-ból 11 szavazatot bezsebelni… Pofátlanság. És ezért nem hétfőn, hanem ma zárom a szavazást. FreddyD nagyon elhúzott. Persze én is szeretem a mestert, különben anno, nem lehetett volna rá szavazni. De valahol mégis ironikus, hogy ez Freddynek már a harmadik beszavazása. Igen, a harmadik. Ő volt a második kategória ezüstérmese Dani mögött. Aztán bekerült a meglepetés szavazásba, amit megnyert és most, hogy kiesett azzal a lendülettel vissza is került.

 A kiszavazás menetele ezúttal megváltozik! Ezentúl úgy lesz, hogy minden epizódban a heti feladat nyertese védettséget kap, a többiekre pedig szavazhattok. Előfordul majd egyes esetekben, hogy az adott feladat győztesét is kiszavazhatjátok. Most a védettséget FreddyD kapja meg, mert hülyén nézne ki, hogy visszakerülése után, rögtön ki is kerül.

Na jók legyetek, nemsokára jön a kilencedik epizód. Addig is, itt van a Dinka induló!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dinkavilla.blog.hu/api/trackback/id/tr294067591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása