2012.09.11.
11:42

Írta: Cervantes444

Dinka Villa 2- a VI. lakó

Leva: Újabb szavazáson vagyunk túl és újabb lakóval bővült a csapat.

Rolla Papa: Lássuk tehát, hogy mit nyilatkoztak a versenyzőink.

 

Ikkakumon: Tulajdonképpen nem is bánom annyira… Úgyse fértem volna be az ajtón.

 

Rolla Papa: Tentomon azonban nem jelent meg a sajtótájékoztatón.

Tentomon: Pedig itt vagyok!

Leva: Hol itt?

Tentomon: Itt fönt! A légypapírba beleragadtam. Valaki segítene?

Rolla Papa: Minek? Úgyse jutottál be.

 

Lássuk a lakótársak, hogyan reagáltak az új jövevényre:

 

Eustace: Lárifári! Engem nem érdekelnek ezek a pokemonok!

Leva: Öhm…igazából digimon.

Eustace: Poke, vagy digi egy kutya. Amúgy is, milyen sületlenség, hogy mindegyiknek ott van a mon a nevében, he? Agumon, Patamon Gomamon, Simon, F*szomon, áhh érdekel is engem? Buta digitális szörnyeteg!

 

Nero: Egyértelmű! A szárnyacskák, a nagy kék szemei, a paták… ő bizony Britannicus reinkarnációja. Szóval ki fogom nyírni!

 

Kasumi: Jajj de cuki! Ha ő tényleg bejutott halálra fogom kényeztetni!

 

Dath Vader: Jajjjj de aranyos, megzabál… öhmm… úgy értem, SÖTÉT OLDAL!!!!

 

Ophelia: Azt mondják, a bagoly egy pék leánya volt. Uramisten! Tudjuk, mik vagyunk, de nem tudjuk ám, mivé lehetünk. Lehet ez a bagoly volt az? Ez a pék apukája?

Szólj hozzá!

Címkék: beszavazás

A bejegyzés trackback címe:

https://dinkavilla.blog.hu/api/trackback/id/tr214768694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása