2012.09.05.
16:10

Írta: Cervantes444

Dinka villa 2- az V. lakó

Rolla Papa: Újabb szavazás zárult le! Ezúttal egy hölggyel lett gazdagabb a csapat, Ophelia személyével! Én Puckot próbáltam megkeresni, hogy megkérdezzem mit érez, de úgy tűnik Oberon földjén halandó, nem láthat tündért. Na és Leva, te hogy érvényesültél Otthellonál?

 

Leva: MH!MHHMHMHHMH! MHJMMHMHMHHMHM! (értsd: Otthelo! Ne legyél hülye, vedd le a fejemről a k.va párnát! Nem én tehetek róla!)

 

És most lássuk a titokszobában ki-mit mondott az új lakótársról.

 

Eustace: Ehh…most már két buta liba van a házban. De ha ez se tud főzni, akkor kénytelen leszek elővenni a régi jó maszkomat. Hehehehe!

 

Nero: Mikor azt mondták, egy őrülten jó csaj érkezik a villába, nagyon boldog voltam. Aztán megemlítették a vizet én meg úgy voltam vele, ajjjjj, akkor hagyjuk.

 

Kasumi: Nagyon örülök, hogy végre van egy másik csaj is a fronton. A srácok már kezdtek az agyamra menni!

 

Darth Vader: Az Erő háborog az ifjú lányban! Egyébként engem Puck és Otthello Yodát és Winfu mestert jutatták eszembe, ezért örülök annak, hogy az Erő Opheliával volt.

Szólj hozzá!

Címkék: beszavazás

A bejegyzés trackback címe:

https://dinkavilla.blog.hu/api/trackback/id/tr914757121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása