2012.08.21.
15:23

Írta: Cervantes444

Hogy legyen a folytatás?

No srácok, fejlemény következik.

Ugye elindítottam egy közvélemény kutatást, annak érdekében, hogy ha vegyes lesz a felállás a következő DV-ben, a régi brancsból kik kerüljenek bele a folytatásba. Azonban akadt egy probléma, amire nem számítottam. Van néhány ember, aki csak a kedvencére szavaz, vagy arra, akit utál és nagyon-nagyon nem szeretné a villában látni, a többiről meg nem mond véleményt. Nos, a szavazás célja az lett volna, hogy a legnépszerűbb 8 szereplőt csempészem vissza a sorozatba. Így Barney, Cox és Yoda szereplése biztosítva lenne például, hiszen (jelen állás szerint) nincs olyan ember, aki annyira nem szereti őket, hogy elviselni se bírná. És ennek megfelelően Belle nem lenne benne, mivel a legtöbb embert annyira irritálja, hogy még elviselni se bírnák. És ha túl sok lenne a kedvelt szereplő, vagy túl sok a nem kedvelt szereplő, kitaláltam még két opciót, amivel lehet dönteni a és b között. Ugye ez a „kedvelem, de nem fontos” illetve a „nem szeretem, de elviselem” opció. Az egész azonban ott dől meg, mikor egy karakter jelentősen több szavazatot kap a többieknél.

Ugyanis, ha Dani rajongói eljönnek ide és szavaznak Danira, hogy legyen mindenképp és emiatt kerül be, az igazságtalan. Hiszen, ha ezt a pár rajongót nem veszem, akkor lehet, hogy Dani karaktere, nem is kerülne be a villába. És ugyanez lenne fordított esetbe, ha mindenki arra szavazna, hogy „ne kerüljön be”, megint probléma lenne, hiszen sokan szavaznának „ellene”, de azért, mert rá többen is szavaztak. Félre ne értse egy Dani/1AÉ fan sem, szívesen dolgoznék Dani karakterével, mivel imádom a fickó kreativitását és humorát és örülök, hogy Ti olvassátok a blogomat, de ha nem vagytok „empátiával” a többi karakter iránt a DV következő szezonja (se) lesz jó. Hiába van benne Dani, ha nincs, aki földobjon neki labdát és nincs labda, amit lecsapjon. Értitek? De ezt írhatnám a gonosz klónomra Burgergőre, Yodára, Hókira, mivel ők is több szavazatot kaptak.

Ez alapján, saját ízlésemnek kellene döntenie, ki marad és ki nem. DE, az se lenne igazán jó, mivel én elfogult vagyok néhány karakterrel, akit Ti úgy látom, nem szerettek, vagy nem szeretitek annyira. Ilyen például Scorpion.

Ha én döntök igazságtalan, ha Ti döntötök, igazságtalan. Ezért úgy döntöttem, felteszem újra a körkérdést, melyre 43 (!!!) szavazat érkezett. Minden szavazatot köszönök, hiszen ez 43 ember, aki olvassa a DV-t rendszeresen és szeretne neki folytatást, amit nagyon-nagyon köszönök. Szóval, ismét kérdezem tőletek: ha lesz DV folytatás, milyen formában legyen? Ám ezúttal, csak két opció közül választhattok. Vagy mindenki jön, vagy teljesen új brigád fog szerepelni. Csak így lehet igazságos a döntés.

Köszönöm. Szavazzatok! Sziasztok!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dinkavilla.blog.hu/api/trackback/id/tr414724253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Quagmire fan 2012.08.21. 16:35:18

Nálam mindenképpen az új brigád ötlete a nyerő. Szerintem a potenciál az eddigi 16 villalakóból egyszerűen kifogyott, vagy csak úgy lehetne feldobni néhány karaktert (pl. Punk) hogy új taggal konfrontálódik, vagy épp jóban van, már leírtam néhány post-al arrébb, hogy kire gondolok, de ide is leírom. Szóval, az új tagokban több a lehetőség, a potenciál, mint a régebbiekben, IMHO. Még mindig kitartok a Punk-Leva vonalnál, főleg utóbbi miatt, személyes ismerősöm, és a régebbi blogát is olvastam. Bár én inkább műsorvezető szerepben tudnám őt elképzelni.. de előbb kérdezd meg tőle valamilyen úton szerintem, hátha belemegy, és tud segíteni is.

Cervantes444 2012.08.21. 17:51:48

@Quagmire fan: Lehet benne valami. Csak a régi brigád annyira a szívemhez nőt. Meg ugye új csapathoz új beszavazó show is kell, ahhoz meg lusta vagyok XD. De ahogy nézem, a többség az új brigád mellett voksol. Bár még kevés szavazatot kaptunk :)
És végre valaki kifejti a véleményét! Kedvellek! :D

Többiek, hogy látjátok?

mpsith 2012.08.28. 14:51:16

Hát, szerintem is jobb hogy új szereplőkkel lesz az új évad, de szerintem jó lenne pár régi karaktert is szerepeltetni :)

Cervantes444 2012.08.28. 18:10:42

@mpsith: Gondoltam rá, hogy majd esetleg mentorként visszatérnek, vagy ők adnak 1-1 feladatot, de ez még nem biztos. Ami biztos: jön 16 új arc, akiket remélem nagyon fogtok szeretni.
süti beállítások módosítása