2012.07.24.
13:33

Írta: Cervantes444

18. rész DinkAward

FINÁLÉ DINKA VILLA.png

Sziasztok! Számtalan technikai probléma, időhiány, ihlethiány és más tényezők miatt, sose volt, időm-kedvem-ötletem a záró epizódhoz. Erre inkább mint egy búcsú poszt tekintsetek. Igen, ha folytatom a blogolást (ami a blog.hu új nehezebben kezelhetőbb és barátságtalanabb felülete miatt nem valószínű), akkor az a Mókusfészek nevű ex blogomon lesz és a Dinka Villának ma hivatalosan is vége.

Lássuk tehát a kategóriákat! Az első kategória, a legjobb epizód volt! Mint emlékeztek a, tizenhetedik epizódot leszámítva, az összes részre szavazhattatok. Nos, egy-egy szavazatot kapott egyenként, a Fogadások és jedi Joy, a 13 Dinka szellem, a Mortal Villa és A Villa ura, a villa szövetsége. Két szavazatot kapott a When the black come to back című epizód, hármat a Heroes of might and magic és a győztes négy szavazattal.....ROLLA PAPA SRTICI PALOTÁJA! A díjat átveszi: Rola papa!


Rola Papa: A strici palota megépülése óta, ez a legszebb dolog az életemben! Köszönöm mindenkinek! Köszönöm a striciknek, akik felneveltek! És ne feledjétek el, Rolla Papa ajándék boltját sem!


Apró megjegyzések: A győztesen nem lepődtem meg. Azon viszont igen, hogy a HOMM népszerű lett és hogy a Mortal Villa is kapott szavazatot, mert én azt hittem ezek a részek gyengére sikerültek.

A következő díjunk egy citromdíj. A legrosszabb epizód számára! A drogkereső póni és a Kincskereső kisködmönök kapott egy-egy szavazatot. 2-2 szavazat a 13 Dinka szellemnek és a Tavasz van epizódnak. A győztes három szavazattal: A Horgászok!

A díjat átveszi Keanu Reeves szelleme!

Keanu szelleme: köszönöm, az egész epizód nevében a megtisz...

Szellemirtók: CSAPDÁT KI!

Keanu: NEEEEEE

Megjegyzés: Meglepődtem, hogy a 13 dinka itt is szóba került. Arról meg azt hittem, hogy egy jobb epizód lett. Érdekes, hogy például az első részt, vagy a Dinka születiket, egyiknél se jelöltétek.

Most jön a legnépszerűbb férfi villa lakó kategória. Itt a finalistákat leszámítva (Burgergő, Dani) bárkire szavazhattok. Yoda és Goku kivételével, mindenki kapott szavazatot. Hókuszpók-CM Punk-Scorpion és Barney (?) kapott egy szavazatot. Ady és Dr. Cox hármat. Quagmire (-_-) kapott hat szavazatot és a győztes, hét szavazattal, FreddyD!

FreddyD: Hát nagyon köszönöm ezt a....megtiszteltetést...hát, mit mondhatnék? Olvassatok sokat, ne játszatok fos játékokkal és ne küldjetek több kérelmet, hogy folytassam a Rossz Pc játékokat, mert az egy gyönyörű korszak volt, de vége. És több WWE kérdést se küldjetek, bőven elég volt együtt lakni Punk-al, több pankrációt nem kérek, köszönöm. Most pedig megyek Filmbarátok podcastet készíteni.

Megjegyzés: FreddyD győzelmét vártam :) kellemes csalódás volt, Ady népszerűsége. Quagmire nem értem mitől volt ennyire népszerű, mert abszolút nem találtam el a karakterét. Barney esetében pedig ezt a népszerűtlenséget nem értem.

És most jöjjön a kedvenc kiesett női szereplő. Belle nem kapott egy büdös szavazatot sem, Vadóc kapott ötöt és a győztes RainbowDash 9 szavazattal.

Rainbow Dash: Ezaz baby! HÚÚÚÚÚ!!!!! Bele adtam 120%-ot ééééés győztem! Egy igazi győztes vagyok!

Megjegyzés: Erre számítottam. A póni győz, a Disney hercegnő nulla szavazatot kap. Talán kicsit kevesebb Vadóc szavazatra számítottam.

Most pedig jöjjön a kedvenc kategória. Itt minden beszavazó kategóriára szavazhattatok. Lássuk tehát: az őrült rajzfilm figura, a bölcs, a manga sztár, a pankrátor, a költő, a póni, a mamlasz és a kemény fiú kapott 1-1 szavazatot. Míg a győztes, az Intenretes ikon kategória négyet. A díjat átveszi Agresszív Áron.

Agresszív Áron: A rohadást veszem át! nem érek rá! Épp reklámokkal és teleshoppal manipulálom az embereket, hogy szolgáljanak! Nem érek rá ilyen bóvlikra!

A legrosszabb kategóriában nem tudok eredményt hirdetni. Ugyanis a Disney hercegnők, a kegyelem döfés, a bokszzsák, a költő, a póni és a pankrátor mind 1-1 szavazatot kapott. Érdemes megfigyelni, hogy vagy három kategória is mind két címre jelölve lett. :D

És most jön a legmegdöbbentőbb fordulat kategória. Ahol Dani halála helyett a szavazó gép csak annyit írt ki, hogy Dani -_- . Szóval, Dani halála kapott egy szavazatot, ahogy a meglepetés szavazás és az, hogy a tüntetők is kaptak egy esélyt. Dani visszatérése kapott két szavazatot. Cox és Joy kavarása kapott három szavazatot és végül, Burgergő döntőbe kerülése kapott hat szavazatot. A díjat átveszi, Burgergő.

Burgergő: Köszönöm mindenkinek.... Ez az arany szobor csokiból van?

Megjegyzés: Nem értem. Amíg lehetett, nem szavaztátok ki a lúzer alteregómat, hát akkor gondolhatjátok, hogy az utolsó epizód előtt már nem teszem ki. Én azt vártam, hogy a Cox és Joy kavarás fog nyerni, mert az még engem is meglepett, ugyanis hirtelen ötlet volt.

És most jöjjön a lényeg. A győztes! Erre a kategóriára 41 (!) szavazat érkezett! (úgy tűnik, mindenki csak a lényegre voksolt :D ) Négy szavazattal a hölgy zárja a sort, Joy az utolsó.

Joy: HOGY MI??? SZÉTRÚGOM A SEGGETEKET! 

A második, Burgergő 14 szavazattal és 23 szavazattal a győztes: FEKETE DANI!!!!!

Burgergő: Nincs igazság! A történetek végén, mindig a lúzerből lesz a győztes.

Dani. A mesékben igen. DE EZ ITT A VALÓSÁG! ITT MÉG BELÉD IS RÚGNAK! HÁHÁÁÁÁ!!!!! NYERTEM BÉBIIIII!!!!! Mit nyertem? Mi a "fantasztikuskitudjamilehetnyeremény"?

Műsorvezető: A nyeremény nem más...mint maga, a Villa.

Dani: O_o....mi?

Műsorvezető: A nyereményed a villa, amiben eddig laktatok. Természetesen a tv és az Internet be lesz vezetve.

Dani: Ember...ne őrjítsél már meg! Mi azt ennyi epizód alatt, teljesen haza vágtuk már! nincs annak több, mint három...

Műsorvezető: Három mi? Három év, három hét, három óra?

Dani:...kettő...egy...

És ezzel a villa megsemmisült.

Műsorvezető: Ó...akkor...nem kapsz te semmit.

Dani: De....együtt éltem olyan emberekkel, mint Quagmire és belezuhantam egy vulkánba! EGY VULKÁNBA! ÉS NEM KAPOK SEMMIT????

Műsorvezető: Sajnáljuk, mi már csak ilyen trollok vagyunk.

Burgergő: Minden jó, ha a vége troll.

Dani: -_- hallgass te idióta....

VÉGE

 

Köszönöm a figyelmet. Remélem mindenki tudott legalább egyszer nevetni a sorozat fennállása alatt. Sziasztok! :)

2 komment

Címkék: epizódok

A bejegyzés trackback címe:

https://dinkavilla.blog.hu/api/trackback/id/tr974674835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mpsith 2012.08.02. 23:11:34

Én nem tudom honnan jött az ötlet ehhez a valóságshowhoz és hogy mennyi Rossz PC játékot, Dokikat, Nevem Earlt, WWE-t, MLP-t, HIMYM-t, Star Wars-ot, DBZ-t meg még mittomén mit néztél meg, de ez a valóságshow...

...NAGYON FSZA LETT! XD Szerintem folytasd. Kár hogy csak ma találtam meg a blogot. :(

Cervantes444 2012.08.16. 21:08:39

@mpsith: Köszönöm a dicséretet. Másrészt pedig akkor biztos örömmel fogod olvasni, hogy folytatom. ;)
süti beállítások módosítása