2012.04.08.
10:51

Írta: Cervantes444

A tizenegyedik távozó

A szavazást lezártam!

Lássuk csak, Burgergő kapott egy voksot, Dani kettőt (ezen meglepődtem, bármint azon, hogy kapott egyáltalán), Joy négyet, Twillight ötöt és a távozó, a perverz homokutcai Kaszanova, a migiri király a távozó, vagyis Glenn Quagmire.

 

Végre valahára. Őszinte legyek, sose szerettem a karakterével együtt dolgozni. A beszavazásnál azért nem Petert választottam, mert ő hasonlít Homerra és azt akartam, hogy tényleg legyen választás szaga az egésznek. Ki gondolta volna, hogy két ekkora forma mellett, mint Homer és Rumli van egyáltalán esélye Glennek. Aztán bejutott, a beszavazásoknál még csak-csak össze tudtam hozni egy-egy poént, de mire elkezdődött a rendes show, addigra már nem jöttek az ötletek rá. Valahogy Barney sokkal jobban kiforrottabb perverz hódító, mint Glenn. Persze ez az én hibám is, lehettem volna ezerszer kreatívabb, kihasználhattam volna azt, hogy van stand up commedys múltja Glennek és stb. de egyszerűen nem jöttek az ötletek. Hogy akkor annak idején, miért nem Stewie, Bryan vagy Joe karakterét választottam? Nem tudom, talán pont azért, mert tudtam, hogy Quagmire népszerű. De már nem is emlékszem miért pont őt választottam.  Viszont a szavazás végig „izgalmas” volt számomra :)

 

Tehát a versenyben Dani, FreddyD, Cox, Joy, Twillight, Burgergő és Barney.

 

Szólj hozzá!

Címkék: kiesők

A bejegyzés trackback címe:

https://dinkavilla.blog.hu/api/trackback/id/tr144371076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása