2012.01.29.
12:59

Írta: Cervantes444

A hetedik távozó

Kedves barátaim, újabb szavazást zártunk. Sajnos a Rossz Pc játékok apukája kénytelen elhagyni a villát. Sajnáljuk Freddy.
FreddyD: Köszönöm mindenkinek, aki rám szavazott. Azoknak akik nem rám szavaztak, csak annyit üzennék, hogy öreganyátok térde kalácsa! A pokolban egy láva jakuzziban fogtok megrohadni Stella társaságában, azokkal együtt, akik lopják az Indavideos videókat és FreddyD-nek adják ki magukat!
 


Sajnáljuk FreddyD. Hiányozni fogsz.
Lássuk, kik a bent maradt Dinka Villalakók: Quagmire, Barney, Joy, Dr. Cox, Ady, Dani, Yoda, Burgergő és CM Punk
Ők kilencen versenyeznek még a bent maradásért és a rejtélyes fődíjért, mely csak az utolsó rész végén derül ki, hogy mi az.

És most egy kis „off”.
Ne tudjátok meg mennyire ég a pofám, egy akkora irodalmi troll vagyok, hogy az nem igaz. Ezt az esetet azért írom le nektek, hogy egyrészt jót nevessetek, másrészt okuljatok, hogy sose, ismétlem, sose írjatok hülyeségeket! Mindig nézzetek utána mindennek!

Nos, mikor elkezdtem a sorozatot, voltak ötletek, amiket már akkor megszült a beteg elmém. Ilyen volt az, hogy amikor már csak 10 dinka maradt akkor előhúzom Agatha Christie remekművét a kalapból. El is kezdtem írni a hetedik részt. Aztán megfogant bennem valami. „Nos, a tizenkét dühös dinka is akkor lett volna az igazi, ha egy mondatot vagy egy karaktert beleteszek az eredeti filmből.” Ezért gyorsan el kezdtem keresni anyám példáját, hiszen vagy öt éve olvastam a Tíz kicsi néger című regényt, így kellett egy kis emlékeztető. Első gondolatom az volt, hogy Mr. V.A. Lacky figurájára teszek utalást valahogy, vagy pedig Mrs. És Mr. Rogers figuráját csempészem bele. Ekkor egy tartalomjegyzékben szembesültem a ténnyel: hogy hülye vagyok. Miért is? Mert én rosszul emlékeztem és azt hittem, hogy Mr. V.A. Lacky azért hívta meg a vendégeket, mert mindenkinek ártott, csak aztán az egyik vendég megölte. De szembesültem a ténnyel, hogy fordítva van. Mr. V.A. Lacky vendégei bűnös emberek és meg akarja őket ölni. És ekkor be is ugrott minden, a szobrok, a vers, hogy Lacky nem egy tizenegyedik személy, hanem valójában az egyik vendég stb. (bocsánat a spoilerekért). De ekkor már kész volt az epizód első fele. ÚRISTENMITCSINÁLJAKNEMNEVEZHETEMELTÍZKICSIDINKÁNAKAZÚJRÉSZTHASEMMIKÖZEATÍZKICSINÉGERHEZSEGÍTSÉG!- akadtam ki stílusosan. Nem akartam előröl kezdeni, mert a magánéletem miatt (és a lustaságom miatt) már így is késett egy hetet az epizód. Aztán eszembe jutott valami: „Bizonyára összekevertem egy másik krimivel, ha rájövök melyikkel, akkor csak egy címet kell átírnom és máris nem vagyok irodalmi troll”. Miután a szüleim és a nővérem tanácstalanul álltak kérdésem fölött, föltettem FB-n a haveroknak a kérdést (ha már van, akkor legyen már jó valamire). Mindenki rögtön a tíz kicsi indiánra gondolt- de tudni kell, hogy a két mű egy és ugyanaz, a tíz kicsi indián a rasszizmus elkerülése végett született, mint új cím (bár szerintem ugyanolyan rasszista, de mindegy, az okosok jobban tudják). Aztán jött is a válasz, amitől fogtam a fejem, mert nagyobb surmó voltam, mint gondoltam. Egyik barátom felhomályosított, hogy a Family Guy dolgozta fel a történetet úgy, hogy megfordította a meghívás miértjét. Nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek a saját sötétségemen.
Aztán rájöttem, hogy igaza van. És ami esetleg bezavarhatott még az a „Gyilkosság az Orient expresszen” című könyv, melyet szintén Agatha Christie írt, mivel ott volt az a szituáció, hogy a gyilkos bárki lehetett, mert mindenkinek volt indítéka.
De ez egyben jó hír is volt, mivel gyakorlatilag ugyanúgy a Tíz kicsi négerről van szó alapjába véve, csak néhány sort kellett átírnom/ beleírnom és máris illik az epizódhoz a cím.

Tanulság: mindig nézz utána mindennek, mielőtt hülyeségeket írsz vagy beszélsz!
Remélem azért a trollkodásom ellenére is tetszett nektek az új rész. Nos találkozunk majd, hello :)

Ui: Végleg eldöntöttem, nem lesz After-D, arra már végképp nincs időm. Sziasztok!

 

3 komment

Címkék: kiesők

A bejegyzés trackback címe:

https://dinkavilla.blog.hu/api/trackback/id/tr403967979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ringrájker 2012.01.29. 21:27:45

FreddyD-nél akkor sem lesz jobb senki. :D Igaz sok troll tőle ered. :S :D

ringrájker 2012.01.29. 21:30:12

@ringrájker: ja most veszem észre 7v6. nagy dicsőség. ÖREGANYÁTOK TÉRDE KALÁCSA FREDDY THE BEST!

Cervantes444 2012.01.30. 22:12:13

@ringrájker: Hát figyelj, valahányszor előjön valaki egy remek ötlettel, megcsinálják a gyenge kópiáját. Erre nem Freddy volt az első és nem is az utolsó probléma. de hát nem ők tehetnek arról, hogy a trollok más tollával ékeskednek.
süti beállítások módosítása