2011.12.19.
10:47

Írta: Cervantes444

A negyedik távozó

Lezárult a szavazás. A szavazatok alapján, a negyedik távozó, a lángoló pszichopata, a ninja harcos, Scorpion lett.

Ez azt jelenti, hogy a Dinka Villa ismét egy személlyel kevesebb lett.

A maradék tizenkét versenyző: Quagmire, Dani, Dr. Cox, Joy, CM Punk, Burgergő, Rainbow Dash, Yoda, Ady, Son-Goku, Barney és FreddyD.

 

Azon, hogy Dani nyert nem lepődtem meg. Szerintem a sorozat szempontjából két egyenrangú karakter került szembe egymással. Az arányon viszont NAGYON meglepődtem, mert erre nem számítottam. Főleg azért, mert úgy éreztem a Danis poénjaim gyengékre, sikerültek.

 

A következő After-D is közeleg, ahol Vadóc és Scorpion vendégei lesznek láthatóak és hallhatóak. De előtte…

 

JÖN A KARÁCSONYI KÜLÖNKIADÁS! :)

Szólj hozzá!

Címkék: kiesők

A bejegyzés trackback címe:

https://dinkavilla.blog.hu/api/trackback/id/tr963475107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása